Надійно та зручно: Чому «Пчілка маркет» розміщує пошту в хмарі

Кейси

Автор: GigaCloud

24.04.2024

Співпраця мережі магазинів «Пчілка маркет» з великою кількістю постачальників зав’язана на корпоративній пошті. Навіть незначний збій ― це проблеми з оплатою та отриманням товарів. Розповідаємо, як публічна хмара GigaCloud в ЄС допомагає їх уникати.

«Пчілка маркет» ― мережа із 36 продуктових магазинів у Києві, Київській області, Чернігові та Житомирі. Працює у форматі «магазин біля дому», пропонує продукти, напівфабрикати та готові страви.

Комунікація з сотнями постачальників

«Пчілка маркет» співпрацює з сотнями постачальників, щодня закуповує і реалізовує тисячі одиниць товарів, і корпоративна пошта ― один з інструментів комунікації з ними.

Якщо пошта не працюватиме декілька годин, компанія не зможе узгодити з постачальниками закупівельні ціни на продукцію, і відповідно отримати її. Пошта також необхідна у моменти, коли товар приїхав не весь, або без всіх потрібних накладних ― вирішити ці питання оперативно з постачальниками, можна знову ж таки, через пошту. Саме тому для компанії було важливо, щоб поштовий сервер працював без збоїв.

«Довгий час ми співпрацювали зі сторонньою компанією, яка надавала нам поштовий клієнт. Але на початку війни у них відбувся збій, і постачальник не зміг надати нам відповідний рівень послуг. І ми вирішили його змінити», ― говорить Вадим Кузьменко, CIO «Пчілка маркет».

Перевірений партнер

До цього моменту «Пчілка маркет» вже декілька років користувалася послугами хмарного оператора GigaCloud. У публічній хмарі на VMware, розміщеній на майданчику в ЄС, розгорнуті окремі елементи інфраструктури.

«Для нас дуже важливо, щоб програма для бухобліку була завжди доступна, адже з нею кожного дня працюють наші бухгалтери, ― говорить Вадим Кузьменко, CIO “Пчілка маркет”. ― Тому ми свого часу розмістили її у хмарі GigaCloud. Оператора обирали, відштовхуючись від його репутації на ринку, досвіду роботи та відгуків реальних клієнтів».

Тому коли дійшла справа до зміни поштового сервера, компанія звернулася до GigaCloud. Оператор надав компанії поштовий сервер на базі програмного забезпечення і технологій Zimbra. Це повноцінний інструмент для комунікації та колективної роботи, містить поштові скриньки, календар, внутрішні чати тощо. Фахівці «Пчілка маркет» створили там понад 500 поштових скриньок.

З масштабуванням бізнесу, появою нових завдань та збільшенням обсягів інформації, вирішили перейти на більш функціональне та захищене рішення ― поштовий сервер Zimbra, розгорнутий на базі публічної хмари в ЄС, де вже працювали програма для бухгалтерського обліку, база даних та інші сервіси замовника.

Оскільки поштовий сервер був ресурсомістким, підготовка до міграції поштових скриньок та даних у хмару тривала близько трьох місяців. Після того, як фахівці GigaCloud налаштували все належним чином, почався сам процес міграції. На це витратили три дні. Проте весь цей час співробітники продовжували користуватися поштою.

Найбільший магазин «Пчілка маркет» на б-р Вацлава Гавела, 18, у Києві

Переваги розміщення у хмарі

Наразі IT-інфраструктура «Пчілка маркет» має гібридну структуру: частину сервісів розміщують на власному «залізі», а частину ― у хмарі.

У компанії зазначають, що можливість гнучко збільшувати обсяг обчислювальних ресурсів, дозволяє швидше масштабуватися та працювати більш продуктивно. Можна впроваджувати новий функціонал в сервіси та не хвилюватися, що не вистачить потужностей.

За відсутності в офісі електропостачання чи інтернету, можна з будь-якого девайса зайти на поштовий домен компанії та користуватися ним з браузера.

Відпала також необхідність закуповувати додаткове обладнання. Оренда хмарних ресурсів звільняє від капітальних витрат, а вивільнені кошти дозволяє направити на розвиток бізнесу. Також наразі гостро відчувається дефіцит кваліфікованих фахівців, які б могли належним чином обслуговувати обладнання. Всі ці завдання можна перекласти на плечі хмарного оператора.

Додатково «Пчілка маркет» використовує сервіс бекапів, який дозволяє використовувати репозиторій хмарного оператора для зберігання резервних копій.

«За всі роки співпраці з GigaCloud ми не спостерігали тривалих зупинок в роботі IT-інфраструктури, наші сервіси працювали, а з ними і наші магазини, ― говорить Вадим Кузьменко, CIO “Пчілка маркет”. ― Технічна підтримка реагує швидко, тому якщо і виникають якісь питання, ми оперативно їх вирішуємо, що не відбивається на роботі компанії».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!