Хмара для ефективної роботи медцентру: кейс «Асклепій»
19.01.2022
Щоб поставити точний діагноз, призначити правильне лікування, а головне, зробити все швидко, потрібно не лише новітнє медичне обладнання. Важлива й надійна IT-інфраструктура. А хмара GigaCloud дозволяє знизити витрати на неї до 50%.
Медичний центр «Асклепій» ― медичний заклад широкого профілю. Серед особливостей роботи фахівців ― складання індивідуальних планів профілактики та лікування, володіння повною діагностичною базою для визначення і подальшого лікування захворювань. Медичні центри працюють у Житомирі, Рівному та Звягелі.
Завдання
Довгий час IT-сервіси медичного центру та робочі станції, які використовуються як робочі місця лікарів-рентгенологів, розміщувалися у дата-центрі місцевого хмарного оператора. Для віртуалізації сервісів застосовували систему з відкритим вихідним кодом Proxmox.
Функціонал цієї системи віртуалізації обмежував IT-фахівців «Асклепій». Наприклад, для того, щоб провести певні роботи на робочих станціях, їм доводилося писати тікети оператору, і довгий час чекати відповідь. Нерідко, фахівці оператора не задовольняли запити IT-фахівців медичного центру, що гальмувало його розвиток та функціонування.
Рішення
IT-фахівці вирішили перейти на OpenStack і почали шукати хмарного оператора, який будує хмарні рішення на цій платформі.
GigaCloud став хмарним оператором, який зміг задовольнити потреби IT-команди медичного центру і надав в оренду публічну хмарну інфраструктуру на базі OpenStack з KVM. У ній розмістили поштовий сервер, віртуальні машини, які використовуються як робочі місця лікарів, сайт, сервіс документообігу тощо.
Результат
Міграція в хмару підвищила ефективність та надійність роботи усіх IT-сервісів медичного центру. Комфортніше стало і працювати лікарям, і отримувати послуги пацієнтам.
Хмара дозволила медцентру знизити витрати на IT-інфраструктуру на 50%.
Також завдяки переходу на хмарні технології IT-фахівці «Асклепій» тепер можуть:
- просто та швидко, а головне, самостійно встановлювати та перезавантажувати віртуальні машини;
- масштабувати IT-інфраструктуру за потреби;
- отримати цілодобову технічну підтримку від GigaCloud 24/7.
«Співпраця із професійним хмарним оператором, таким як GigaCloud, полегшила роботу нашої IT-команди та розв’язала нам руки, ― говорить Руслан Грибан, System Engineer, медичного центру “Асклепій”. ― Якщо раніше ми місяцями вирішували наші задачі, то зараз достатньо просто зателефонувати у службу технічної підтримки, і фахівці оператора беруться за впровадження наших запитів будь-якої складності».