Хмара для пошти: як дистриб’ютор STRANS досяг відмовостійкої роботи

Кейси

Автор: GigaCloud

04.11.2022

Непрацююча пошта була «головним болем» для великого дистриб’ютора автозапчастин. Через це компанія стикалася з проблемами в оплаті та отриманні товарів. Розповідаємо, як публічна хмара GigaCloud допомогла їх вирішити.

STRANS ― один із лідерів українського ринку продажу запчастин для вантажівок, автобусів та спецтехніки європейського виробництва. Компанія об’єднує мережу гіпермаркетів автозапчастин, інтернет-магазин, консультаційний центр, а також мережу СТО. Має одну з найбільших мереж магазинів в Україні, що налічує 34 відділи та 2 логістичні склади у Києві та Львові. Це дозволяє доставляти товари в будь-яку точку країни за 24 години.


Компанія STRANS ― це найбільша мережа магазинів, яка росте з кожним днем


Завдання

STRANS має понад 300 прямих контрактів з виробниками автозапчастин у Європі та Азії. Вся ділова комунікація між замовником та постачальниками відбувається виключно через корпоративну пошту.

Довгий час поштовий сервер компанії розміщувався на власному сервері. Для досягнення відмовостійкості та уникнення збоїв у роботі пошти, фахівці забезпечили обладнання додатковими джерелами електроживлення та резервним інтернет-каналом. Проте і це не рятувало. Джерела безперебійного живлення продовжували роботу сервера лише на декілька годин, а при використанні резервного інтернет-каналу потрібно було чекати на оновлення DNS запису в домені, що займало додатковий час. Нерідко збоку провайдера траплялися проблеми, відповідно пошта також в цей час не працювала.

«У нас є відділ постачання, який займається замовленням продукції. Для цього фахівці зв’язуються з постачальником, той формує рахунок, готує всі необхідні документи, і після оплати відправляє запчастини нам. Якщо не буде працювати пошта, ми не зможемо вчасно оплатити та отримати товар, ― говорить Олег Козьоринський, системний адміністратор STRANS. ― Одного разу наша пошта не працювала два дні, і ми не змогли вчасно розмитнити запчастини, що призвело до певних проблем».

Також на корпоративну пошту STRANS приходило багато спаму. Фахівці компанії не могли власними силами забезпечити повну конфіденційність інформації, налаштувати антиспам та антивірусний захист, блокування фішингових повідомлень тощо.

Компанія вирішила перенести пошту в хмару, щоб застрахувати себе від різних форс-мажорів.


Один з магазинів STRANS


Рішення

При виборі хмарного оператора фахівці STRANS звертали увагу на наступні критерії:

  • Впізнаваність та статус оператора на українському ринку.
  • Відгуки компаній, які вже перейшли у хмару оператора.
  • Якісна та швидка техпідтримка.
  • Відмовостійкість та доступність.
  • Технічні майданчики за кордоном.

В результаті компанія обрала публічну хмарну інфраструктуру на платформі VMware від GigaCloud. Фахівці оператора розгорнули у ній поштовий сервер Zimbra. Сервіс зручний у використанні, підключатися до нього можна із будь-якого пристрою, де є інтернет.

Серед можливостей Zimbra:

  • Налаштування фільтрів, керування списком розсилки, налаштування доступу до зовнішньої поштової скриньки по IMAP тощо.
  • Можливість синхронізувати всі дані з мобільними пристроями без будь-яких сторонніх клієнтів.
  • Розпізнавання небажаних листів ще до того, як вони потраплять до папки «Вхідні» та перевірка листів на наявність вірусів тощо.

Поштовий сервер STRANS був ресурсомістким, тому міграція поштових скриньок та даних у хмару тривала близько трьох тижнів. Проте весь цей час відділ постачання продовжував працювати.

«Фахівці хмарного оператора GigaCloud запропонували нам скористатися поштовим сервером Zimbra. Ми почали вивчати його можливості та функціонал і зрозуміли, що це доволі потужний інструмент. А згодом виявилося, що він дуже схожий на наш поштовий сервер. Тому ми були впевнені на 100%, що зробили правильний вибір, і нашим співробітникам буде легко з ним працювати», ― говорить Олег Козьоринський, системний адміністратор STRANS.

Додатково компанія використовує сервіс бекапів, побудований на технологіях віртуалізації VMware та програмному забезпеченні для резервного копіювання Veeam Backup & Replication. Він дозволяє використовувати репозиторій хмарного оператора для зберігання резервних копій.


STRANS має власну мережу СТО


Результат

Олег Козьоринський, системний адміністратор STRANS, виділяє декілька основних переваг хмарної пошти:

  • Зручна адмін-панель. Можна керувати поштовим сервером в одному місці.
  • Наявність веб-версії поштовика. У адмін-панелі можна вибрати будь-якого користувача, і не потрібно підключати цю пошту в поштовому клієнті. Або знову вводити логін і пароль.
  • Відмовостійкість. За відсутності електропостачання чи інтернету, можна з будь-якого девайса зайти на поштовий домен компанії та користуватися ним навіть якщо немає доступу до поштової програми. Це можна робити через веб-версію, що дуже зручно.
  • Зменшилася кількість спаму та фішингових листів.
  • Є можливість плавного й швидкого нарощування кількості користувачів та функціоналу.

«Це наш перший досвід використання хмарних технологій. У майбутньому плануємо розміщувати й інші свої сервіси у хмарі, ― говорить Олег Козьоринський, системний адміністратор STRANS. ― У GigaCloud високий рівень надання послуг. Будь-яке наше звернення не залишилося без відповіді. Саме тому ми впевнені, що IT-інфраструктуру краще довіряти професіоналам».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!