Хмара для повної автоматизації бізнесу: кейс СОФТКОМ

Кейси

Автор: GigaCloud

28.05.2020

СОФТКОМ ― група компаній, основними напрямками діяльності якої є: автоматизація обліку програмними рішеннями 1С: Підприємство, спрощення здачі звітності та документообігу за рахунок програм M.E.Doc і СОТА, інформаційно-правовий захист бізнесу продуктами ЛІГА: ЗАКОН, надання різноманітних ІТ послуг. СОФТКОМ ― золотий партнер GigaCloud.

Завдання
СОФТКОМ ― системний інтегратор, який надає і впроваджує готові продукти. Крім цього, в обов'язки фахівців компанії входить міграція клієнтських даних на фізичний сервер, який вони потім обслуговують. Продавши одному клієнту «залізний сервер», інженер потім буде витрачати на його обслуговування стільки ж часу, скільки на п'ятьох клієнтів у хмарі.

Рішення
Щоб економити час своїх технічних фахівців і дати їм можливість займатися більш важливими завданнями, СОФТКОМ почав пропонувати своїм клієнтам розміщувати їхні сервіси в хмарі GigaCloud. Хмарний оператор бере на себе безкоштовну міграцію клієнтських даних, а також надає подальшу технічну підтримку.

Результати
Співпраця з GigaCloud дала компанії ряд переваг:

  • клієнти не відповідають за роботу сервера;
  • можуть в будь-який момент швидко масштабуватись, збільшивши кількість технічних ресурсів;
  • можливість працювати з 1С, M.E.Doc і СОТА в будь-якому місці, з будь-якого пристрою, в будь-який час доби;
  • дані клієнтів надійно захищені.

«Якщо ще 8 років тому нашим клієнтам потрібно було пояснювати, що таке хмара і в чому її переваги, то зараз цю інформацію всі знають. Партнерська програма GigaCloud допомагає нам продавати наші продукти, а можливість отримати послугу колокейшн, надійні канали зв'язку та відмовостійку інфраструктуру з одних рук комплексно закриває "болі" наших клієнтів», ― коментує Анатолій Дєньгін, директор СОФТКОМ.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!