Інтеграція хмари в бізнес: кейс Caparol Ukraine

Кейси

Автор: GigaCloud

20.06.2019

Текст: Денис Маракін

«Капарол Україна» — дочірнє підприємство концерну DAW, системного лідера інноваційних технологій в сфері будівельних покриттів та рішень для теплоізоляції фасадів. Продукцію компанії використовували для оформлення безлічі важливих об’єктів країни: пам’яток архітектури, серед яких Софійський собор, Андріївська церква та Успенський собор Києво-Печерської лаври, сучасних житлових комплексів, спортивних споруд, в тому числі НСК «Олімпійський». Компанія частково перейшла в хмари в 2014 році, з 2016-го вся її інфраструктура стала віртуальною. IT-директор «Капарол Україна» Олександр Назарчук розповів, як компанія інтегрувала хмарні технології в свої робочі процеси і чому це важливо для бізнесу.

Крок 1: Порахували цифри і ризики

До переходу в хмари у нас була своя серверна на деяку кількість стійок, яку обслуговували кілька системних адміністраторів. У 2014 році прийшов час знову оновлювати наше «залізо», хоча з останнього масштабного апдейта пройшло всього два роки. Ми порахували цифри і зрозуміли, що нам потрібно шукати хмари. Оновлювати «залізо» раз на кілька років і постійно його обслуговувати набагато дорожче, ніж орендувати хмарну інфраструктуру.

Також ми проаналізували ризики. У нас була ситуація, коли через поломки кондиціонера в серверній «згоріли» наші сервери. Довелося терміново купувати і налаштовувати нові. Після цього випадку ми остаточно вирішили перейти на хмарну інфраструктуру і орендувати обчислювальні потужності у GigaCloud.

Крок 2: Перевірили на ділі гнучкість роботи в хмарі

Спочатку ми перенесли в хмари клієнтську і призначену для користувача бази даних. Процес перенесення зайняв три тижні. Потім GigaCloud допоміг нам розгорнути віртуальні сервери і перенести туди нашу систему. Через півроку, коли нам терміново знадобилося переїхати в інший офіс, ми заощадили купу грошей на перевезення серверної. Тоді ми зрозуміли на ділі, що таке гнучкість і мобільність хмарної інфраструктури.

Хмарні технології дозволили нам швидко розширити нашу інфраструктуру, не збільшуючи штат IT-фахівців. Ми виросли в 10 разів по сервісах, а кількість системних адміністраторів залишилася колишньою.

Крок 3: Інтегрували хмари в бізнес

З хмарою так чи інакше працюють всі співробітники Caparol Ukraine — від адміністраторів до комірників і охоронців. Наприклад, у нас є автоматизований склад з великою швидкістю відгуку. Коли комірник зі сканером приймає товар, він одержує відгук по кожному продукту за секунду, а не за 4-5 секунд як раніше. Охоронець на складі фіксує в’їзд і виїзд машин та передає дані в хмари.

Ми досягли глибокої інтеграції хмари в усі бізнес-процеси. Наші продавці, промоутери в магазинах і точках збуту майже всі операції проводять через смартфони. Все йде в хмару — від банального узгодження відрядження до фотографування викладки товарів і акцій конкурентів.

Уся наша робота зав’язана на CRM- і ERP-системах, які «живуть» на хмарних серверах. Це відмінна внутрішня оптимізація для бізнесу. Вона економить час і витрати, а завдяки бекапу страхує ризики.

Крок 4: Оцінили результати

Хмари дають нам ряд переваг:

- масштабованість,
- катастрофостійкість,
- мобільність,
- керованість.

Всі ці переваги можна виміряти в грошах. Наприклад, порахувати ризики по тому, скільки часу не працюватимуть наші сервіси в разі форс-мажору. Нарешті, хмари звільняють час на те, щоб персонал займався важливою роботою, а не безкінечним обслуговуванням «заліза». Це створює додаткову цінність співробітникам.

Наш коментар

Сергій Пилипенко
керівник відділу Enterprise-продажів GigaCloud

Шлях компанії Caparol Ukraine в хмару був типовим для більшості наших великих клієнтів. Основним стоппером на переговорах була безпека. На зустрічах навіть звучало питання про те, що необхідні гарантії у вигляді страхування ризиків на випадок простою хмарної інфраструктури. Ми переконали клієнта, що нема чого прагнути відшкодувати можливі ризики, коли є технічна можливість їх мінімізувати. Так, у нас є кілька майданчиків, ми можемо рознести або зарезервувати всі сервіси. В кінцевому підсумку, це стало ключовим фактором на користь хмари від GigaCloud.

Caparol використовує наш сервіс CloudVideo, розміщуючи дані відеокамер своїх об’єктів у хмарі. CloudVideo включає цілий блок аналітичних інструментів з можливістю розмежування доступу до даних з відеокамер. Таким чином, вирішується ряд питань, в тому числі ризик втрати даних у разі дій третіх осіб.

Матеріал опублікований на сайті видання «Комп’ютерний огляд».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!