Як КМДШ пережила блекаут завдяки хмарі

Кейси

Автор: GigaCloud

06.06.2023

Щоб не зірвати навчальний рік, мережа ліцензованих приватних шкіл перенесла свої критично важливі програми у хмару GigaCloud. Розповідаємо, чому КМДШ довелося відмовитися від власних серверів та чому на них більше не планують повертатися.

Креативна міжнародна дитяча школа (КМДШ) ― мережа ліцензованих приватних шкіл та садочків повного дня в Києві, яка налічує 7 освітніх просторів. У школі практикують інноваційний підхід до навчання, побудований з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. Навчальний заклад працює 11 років, має 280 кваліфікованих викладачів, тьюторів та едвайзерів.

В освітній мережі КМДШ учні проходять заняття з робототехніки, вивчають по 2 іноземні мови на вибір з носіями, можуть пройти сертифіковані курси з дизайну і програмування та ще багато чого корисного

Чому КМДШ почала вести бухгалтерію у хмарі

У жовтні 2022 року росія почала активно обстрілювати критичну інфраструктуру України. Через це влада ввела віялові відключення світла, а часом доходило і до повних блекаутів на декілька діб. У таких умовах КМДШ не могла повноцінно функціонувати та продовжувати навчальний процес. Особливо страждав фінансовий відділ. Софт для бухгалтерського обліку розміщувався на власному сервері. Коли не було світла ― сервер не працював. Тому програму вирішили перенести у хмару.

«Зараз на ринку є багато як українських, так і закордонних хмарних операторів. Але ніхто з них не зміг задовольнити наші потреби: надати не лише пакет послуг, а й допомогти з міграцією програми з фізичного сервера в хмарну інфраструктуру. І лише GigaCloud запропонував допомогти з міграцією та розгорнутися для тесту безкоштовно. Тому вибір оператора був очевидним», ― говорить Олексій Бондар, СТО КМДШ.

GigaCloud надав публічну хмару на VMware. Фахівці оператора допомагали технічній команді навчального закладу з перенесенням софту та даних в хмару. Для проведення міграції фізичний сервер клієнта привезли в один з дата-центрів GigaCloud. Адже через постійні вимкнення світла та перебої з інтернетом КМДШ не могли мігрувати самостійно. Весь процес, включаючи налаштування та тестування, зайняв близько двох тижнів. Команда фінансового відділу цього навіть не відчула.

Міграція із Бітрікс в Perfectum CRM

До повномасштабної війни КМДШ розподіляла свої бази даних між двома CRM-системами: Microsoft Dynamics та Бітрікс24. Але з початком повномасштабного вторгення у КМДШ прийняли рішення замінити ворожий софт українським та об’єднати бази даних в одній системі, з якою працюватиме понад 300 користувачів. В результаті обрали Perfectum CRM, впровадженням якої займалася компанія Redtime.

«На відміну від Microsoft Dynamics, Бітрікс24 та інших закордонних CRM-систем, Perfectum надає рішення, яке клієнт може один раз купити та налаштувати під себе. Інші компанії спеціалізуються саме на хмарних рішеннях та абонентській платі. Також у Perfectum є готові модулі, які також можна купити та впроваджувати, відштовхуючись від завдань та специфіки бізнесу. Це дуже зручно, ― говорить Мірсалех Гусейнов, засновник Redtime. ― Міграція баз даних КМДШ у нову CRM пройшла без інцидентів та зайняла близько тижня. Наразі проводяться додаткові доопрацювання, але ми вже на фінішній прямій».

Perfectum CRM вирішили одразу налаштовувати та доопрацьовувати у публічній хмарі на OpenStack від GigaCloud. Таким чином КМДШ повністю відмовилася від фізичного сервера та працює у хмарах.

«Ініціатором розміщення Perfectum у хмарі GigaCloud були саме КМДШ, ― говорить Мірсалех Гусейнов, засновник Redtime. ― Для мережі КМДШ було важливим, щоб вона розміщувалася в Україні».

«Наша школа працює у двох форматах: онлайн та офлайн, ― говорить Олексій Бондар, СТО КМДШ. Всі дзвінки від батьків ми приймаємо через CRM-систему. У разі повітряної тривоги, коли діти знаходяться в укритті, батьки мають можливість дізнатися чи їхні діти у безпеці. GSM-зв’язок не завжди працює в укритті, а IP-телефонія ― завжди. Тому для нас було дуже важливим забезпечити стабільну роботу CRM».

Школи працюють офлайн з дотриманням правил безпеки, але для учнів, які зараз не можуть відвідувати уроки, є опція синхронного онлайн-навчання

Результати роботи у хмарі

Робота у хмарах GigaCloud надала КМДШ низку переваг:

  • Відсутність затримки. Працівники мережі шкіл не відчувають затримку в роботі програми для бухобліку та CRM-системи, хоча навантаження на них досить велике.
  • Резервування даних. Технічна команда школи використовує сервіси бекапів для резервного копіювання (BaaS, Backup as a Service), побудований на технологіях віртуалізації VMware та програмному забезпеченні для резервного копіювання Veeam Backup & Replication. Сервіс дозволяє використовувати репозиторій хмарного оператора для зберігання бекапів.
  • Гнучкість. Є можливість швидко змінювати об’єм обчислювальних ресурсів.
  • Стабільна робота. Функціонування школи більше не залежить від відключень електроенергії.
  • Цілодобова підтримка. Фахівці GigaCloud консультують та допомагають з вирішенням проблем у режимі 24/7 телефоном, поштою та в месенджерах.

«Я задоволений роботою менеджерів та команди технічної підтримки GigaCloud на 100%. Фахівці завжди на зв’язку та допомагають, ― говорить Олексій Бондар, СТО КМДШ. Великою перевагою використання хмари є те, що ми платимо лише за ті ресурси, які використовуємо по факту, і не переплачуємо. Маємо можливість оптимізувати бюджет та витратити його на розвиток школи. Тому не плануємо повертатися на власне “залізо”».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!