Як страхова компанія «ІНГО» перенесла інфраструктуру в хмару та уникає форс-мажорів

Кейси

Автор: GigaCloud

14.04.2023

Коли звертаєтесь у страхову, ви очікуєте миттєву відповідь та швидку допомогу. Щоб забезпечити це, компанії потрібні фахова команда та надійна ІТ-інфраструктура. Розповідаємо, як хмара GigaCloud забезпечує безвідмовну роботу сервісів однієї з найбільших страхових компаній України.

Страхова компанія «ІНГО» входить до переліку найбільших страхових організацій України за обсягом премій, показником власних активів та сумами виплат страхових відшкодувань. Надає страхові послуги корпоративним і роздрібним клієнтам. Щорічно понад 200 тисяч людей обирають СК «ІНГО» для укладання контрактів за різними видами страхування.

Офіс страхової компанії «ІНГО»

Завдання

Страхова компанія «ІНГО» створила велику екосистему, яка дозволяє ефективно працювати з великою кількістю клієнтів. У неї входять десятки онлайн-сервісів, системи самообслуговування, контакт-центри тощо. Для надійної роботи компанія наростила серверний парк — вся IT-інфраструктура розміщувалася на серверах у власному дата-центрі.

У зв’язку з повномасштабним вторгненням росії, зросли ризики можливої втрати даних та простою через тривалі відключення електроенергії. Потенційний простій інфраструктури протягом однієї доби коштував би компанії мільйони гривень. Бо коли не працюють IT-сервіси, заморожується робота всієї компанії. Клієнти не можуть записатися до лікаря чи вирішити проблему, яка виникла з транспортним засобом.

У жовтні 2022 року в INGO вирішили перейти на гібридну IT-інфраструктуру — розділити роботу на два дата-центри. І тим самим перестрахуватися на випадок форс-мажорів.

Медичний центр «ІНГО» за адресою: вулиця Велика Васильківська, 54 Б, Київ

Рішення

Всі критичні для роботи сервіси вирішили перенести у хмару за межами України, а менш критичні ― залишити на власному «залізі». Для цього обирали приватну хмару — фізично ізольовану віртуальну інфраструктуру, яка за своїм функціоналом не поступається власному дата-центру.

За словами IT-директора страхової компанії «ІНГО» Олексія Іванова, для реалізації проєкту обирали хмарного оператора за п’ятьма ключовими вимогами:

  • репутація на ринку;
  • співвідношення ціни та якості;
  • терміни побудови ІТ-інфраструктури;
  • показник затримки в каналах зв'язку;
  • відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 27001, ISO 27701 та GDPR.

«Ми обирали між декількома хмарними операторами та оцінювали можливість побудувати виділений канал зв’язку між хмарою та нашими сервісами, ― говорить Олексій Іванов, CIO INGO. ― Для нас дуже важливим є показник затримки при доступі до інфраструктури у хмарі. Якщо вона становить більше ніж 30 мілісекунд, клієнти помічають це. Саме тому ми обрали хмару GigaCloud, затримка з якої складає 15 мілісекунд».

GigaCloud побудував для INGO ізольовану приватну хмару у дата-центрі в Варшаві. У ній страхова компанія розмістила сайти, особистий кабінет клієнта, контакт-центр, внутрішню систему, яка обслуговує клієнтів, веде облік усіх страхових договорів, звернень тощо.

Міграція відбувалася у декілька етапів спільними діями ІТ-фахівців страхової та GigaCloud. Спочатку перемістили у хмару менш критичні сервіси. Щоб міграція не призупиняла роботу компанії, найважливіші сервіси переносили не в бізнес-час, зокрема увечері. Загалом у хмару мігрували близько 50 серверів. «Переїзд» тривав майже два місяці та лишився непомітним для користувачів. Наразі власний та хмарний дата-центри постійно синхронізуються між собою.

Відмовостійкості IT-інфраструктури допомагають досягти й бекапи. «ІНГО» резервує дані та зберігає копії одразу у двох хмарах. Для швидкого відновлення компанія зберігає їх безпосередньо у приватній хмарі. Додатково використовує сервіс бекапів GigaCloud, який дозволяє використовувати репозиторій оператора для зберігання резервних копій в окремій хмарі.

Фахівці СК «ІНГО» на зв'язку цілодобово телефоном, онлайн та через зручні клієнту месенджери

Результат

Гібридна інфраструктура гарантує СК «ІНГО» максимальну відмовостійкість ІТ-систем та можливість працювати без простоїв. Також завдяки хмарі GigaCloud компанія отримала низку інших можливостей:

  • Приватна хмара функціонує швидко, без збоїв, а фахівці GigaCloud забезпечують її обслуговування та моніторинг.
  • Ресурсами усієї хмари користується лише страхова компанія, що гарантує високу продуктивність та безпеку.
  • Якісні канали зв’язку забезпечують низьку затримку, завдяки чому не зменшилась швидкість роботи сервісів.
  • Технічна підтримка оператора працює цілодобово та реагує на запити протягом 30 хвилин.

«Я задоволений стабільним сервісом від GigaCloud та оперативною комунікацією менеджерів і технічних фахівців оператора, ― говорить Олексій Іванов, CIO INGO. ― Наше завдання, як страхової компанії ― забезпечити нашим клієнтам комплексний захист від неприємностей. Але часто нам також потрібний цей захист. І разом з GigaCloud ми забезпечуємо захист клієнтів 24/7».


subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!