Як уникнути простоїв бізнесу через форс-мажори: кейс OVITTA

Кейси

Автор: GigaCloud

02.02.2022

2 тисячі доларів на годину ― такі збитки завдавали тренінговій компанії DDoS-атаки, віруси чи інші збої у роботі IT-сервісів. Уникнути простоїв допомогла міграція у хмару. Розповідаємо, як інфраструктура в Україні та реплікація в Європі допомогли компанії досягти максимальної відмовостійкості.

OVITTA ― міжнародний освітній проєкт із головним офісом в Україні. Проєкт включає бізнес-школу та тренінгову компанію. Усі програми базуються на наукових розробках у галузі інтегрального підходу, коучингу, психології та доповнені практичним досвідом тренерів, експертів та консультантів.

У компанії працює понад 100 співробітників із п'яти країн світу. Безумовно, у такому бізнесі потрібна надійна робота IT-сервісів.

Завдання

Орендований залізний сервер та кілька SaaS-рішень ― такою довгий час була IT-інфраструктура компанії OVITTA.

Навесні 2021 року технічні фахівці почали фіксувати велику кількість мережевих збоїв, DDoS-атак та спроб зламування системи. У співробітників з різних країн зникав доступ до «Бітрікс24», сервісів пошти, телефонії та відкритих ліній. Для OVITTA такі збої були дуже критичними ― одна година простою відділу продажів обходилася в середньому у 2 тисячі доларів недоотриманого прибутку.

Існуюча IT-інфраструктура була дуже вразлива до вірусів та атак, тому в компанії з’явилася ідея пошуку відмовостійких рішень та страхових варіантів. Вирішили рухатися у бік хмари.

Рішення

Щоб уникнути простою, вирішили використати хмарну інфраструктуру на базі платформи VMware та реплікацію DRaaS (Disaster Recovery as a Service).

Команда IT-фахівців OVITTA висувала до хмарного оператора такі вимоги:

  • георозподілена інфраструктура — один дата-центр має бути в Україні, а другий — у Європі;
  • цілодобова технічна підтримка;
  • набір необхідних послуг за доступною ціною.

GigaCloud повністю задовольнив вимоги замовника. Хмарний оператор надав публічну хмарну інфраструктуру на базі платформи VMware. Фахівці компанії перенесли туди сервер «Бітрікс24» та шлюз рішення для бізнес-аналітики Power BI.

Крім цього, фахівці GigaCloud побудували для замовника індивідуальне рішення DRaaS. Для цього створили репліку віртуальних серверів, які забезпечують роботу критичних сервісів, на майданчик GigaCloud у Європі. Він знаходиться у дата-центрі Atman у Варшаві. Перемикання відбувається миттєво та синхронно.

Якщо протягом робочого дня IT-фахівці OVITTA фіксуватимуть помилки в роботі «Бітрікс24», зможуть вимкнути основний віртуальний сервер та запустити резервний. У випадку DDoS-атаки є можливість змінити в DNS IP-адресу сервера, що реплікується, уникнути удару і спокійно продовжити роботу. Чотири хвилини потрібно, щоб перейти на інший хост, і ще 10-15 хвилин, щоб у користувачів оновився кеш в браузерах.

Результат

Спільними зусиллями команд GigaCloud та OVITTA вдалося досягти максимальної відмовостійкості IT-інфраструктури. Крім того, робота в хмарі дала низку переваг:

  • можливість гнучко нарощувати обсяг IT-інфраструктури та відмовлятися від ресурсів, які не використовуються;
  • можливість розподілу систем по різних хостах;
  • захист від DDoS-атак;
  • делегування адміністрування інфраструктури на спеціалістів оператора, щоб системні адміністратори займалися важливішими завданнями;
  • технічна підтримка 24/7.

«Є таке прислів'я: у давнину лікарям платили, за те, що їхні пацієнти не хворіють. Це була найвища оцінка їхньої роботи, ― говорить Сергій Ярошенко, Head of IT компанії OVITTA. ― Ми із задоволенням платимо GigaCloud за те, що у нас нічого не відбувається. Якісна та комфортна робота, що ще може бути кращим».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!