​Кейс «RetailGroup»: як великому холдингу перейти в хмару

Кейси

Автор: GigaCloud

28.04.2017

Ентузіастам «RetailGroup» потрібен був сервіс, який витримав би амбіції їх стрімко зростаючого бізнесу – і ми задіяли сили всіх трьох компаній «GigaGroup», щоб клієнт залишився задоволений. Що запропонувати великому холдингу для міграції в хмару, як зібрати гібридний пакет послуг і які резерви підключити – в кейсі «RetailGroup».

Про холдинг «RetailGroup»

У серпні 2016 року ми отримали заявку від холдингу «RetailGroup» на тестування наших хмарних сервісів. Через два місяці після тесту ми вже обговорювали IT-потреби компанії. Завдання було цікавим, вимагало стратегічного підходу... І комплексних рішень.

Холдинг «RetailGroup» відомий українським покупцям торговими мережами «Велика Кишеня», «ВК Експрес», «ВК Селект», «Велмарт», «Велика Аптека» і ТРЦ «Екватор». Загальна кількість торговельних точок наближається до 100, кількість співробітників досягає позначки 7000; в цілому тут обслуговують до 100 млн клієнтів щороку.

Масштаби ентузіазму «RetailGroup» вимірюються не тільки в обсягах продажів і темпах зростання мереж – на українському ринку компанія має статус яскравого новатора. Саме «RetailGroup» першими впровадили систему кас самообслуговування (що є власною розробкою IТ-фахівців компанії).


Деталі проекту

Стрімко зростаючий потенціал «RetailGroup» потребував нового якісного IT-рішення. Існуючі на той момент обчислювальні потужності були не в силах впоратися з запитами компанії. Підтримка фізичних серверів, як і регулярне їх оновлення, вимагало великих витрат.

Влітку 2016 року холдинг прийшов до необхідності модернізувати поточну інфраструктуру. Завдання полягало в підборі IT-моделі, яка змогла б підтримувати динаміку розвитку компанії.

«RetailGroup» шукали гнучкий сервіс, який давав би змогу швидко нарощувати IT-потужності в умовах масштабування бізнесу.

Головними критеріями вибору варіанту оптимізації вважалися простота і безпека. Ідеальним рішенням стали хмарні сервіси.

При цьому, «RetailGroup» не могли відразу ж повністю відмовитися від фізичної інфраструктури – їм була потрібна плавна міграція з поступовим відходом від серверних на умовах постійної мережевої підтримки.

Пошук оператора

Віртуалізація всіх потужностей «RetailGroup» могла тривати не один місяць – тому холдинг шукав оператора, який підтримував би одночасне й безперебійне функціонування всіх систем на період модернізації, а також після повного переходу в хмару.

Критеріями вибору були:

  • вартість послуг;
  • стабільність роботи систем;
  • продуктивність;
  • гнучкі умови для переїзду в хмару;
  • технічний супровід;
  • швидкість реакції на запити клієнтів.

Рішення

У змаганнях між 8 українськими й зарубіжними провайдерами «GigaCloud» зайняв позицію лідера. Тестування тривало місяць: за цей час «RetailGroup» виокремили для себе три очевидних переваги використання наших послуг.

  • Якість апаратної платформи: хмари «GigaCloud» функціонують на останніх версіях процесорів.
  • Географічне розташування і можливість переїзду в закордонну хмару на нашій платформі.
  • Можливість створити так звану «гібридну хмару»: варіант, при якому colocation (розміщення серверів «RetailGroup» в нашому дата-центрі) і хмара функціонуватимуть рівнозначно й будуть підтримуватися мережевим рішенням однієї групи компаній.

Вже на початку листопада з нами зв'язалися представники холдингу з конкретними питаннями про взаємозв'язок їх обладнання Juniper SRX з нашою хмарною інфраструктурою та забезпечення мережевої доступності. Після уточнення технічних деталей організації віртуальної мережі VLAN в хмарі, ми приступили до узгодження умов підключення.

Ми розуміли, що «RetailGroup» необхідно відходити від фізичного обладнання поступово. Тому задіяли ресурси всіх компаній «GigaGroup», щоб запропонувати комплексну послугу, яка включає хмару E-Cloud, colocation та канали зв'язку.

«RetailGroup» приступив до повноцінного використання замовлених сервісів вже через тиждень з моменту завозу обладнання.

Результати

Згідно з оцінкою «RetailGroup», перехід на хмарну модель роботи дозволив вивести до 70% застарілого обладнання й значно зменшити кількість простоїв. Позитивний досвід віртуалізації сервісів дозволяє компанії планувати й подальшу модернізацію мережевої інфраструктури, що включає в себе повне переведення на хмарну модель офлайнових торговельних майданчиків.

Співпраця «RetailGroup» і «GigaCloud» – приклад комплексного підходу до вирішення бізнес-завдань. Ми ретельно вивчаємо потреби кожного нашого клієнта і пропонуємо той варіант взаємодії, який ідеально відповідає цілям його бізнесу.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!