Приватна хмара для безпечних платежів: як EasyPay убезпечили бізнес від форс-мажорів

Кейси

Автор: GigaCloud

10.08.2022

Додатковий майданчик у хмарі GigaCloud дозволив найбільшому оператору платіжних та фінансових сервісів України працювати без простою та зберегти критично важливу інформацію.

EasyPay — найбільший небанківський оператор платіжних та фінансових сервісів в Україні. Йому належить інтегрована платіжна мережа, що дозволяє здійснювати платежі offline, online та через мобільні додатки. Щодня українці здійснюють 350 тисяч платежів через більше ніж 18 тисяч платіжних терміналів EasyPay в усіх областях та містах України, в мережі інтернет та у смартфоні. Рішеннями оператора користуються 300 партнерів: інтернет-магазини, банки, туристичні, страхові, телекомунікаційні компанії тощо.


Один з платіжних терміналів EasyPay


Завдання

Компанія EasyPay розпочала роботу у 2007 році. За цей час створила велику екосистему, в яку входять сайт, додатки, термінали та сайти-партнери. Для її надійної роботи наростила серверний парк — вся IT-інфраструктура компанії розміщена на серверах у дата-центрі.

Бізнес EasyPay дуже критичний до простоїв. Платіжна система — комплекс правил, процесів та обладнання, через який проводиться обіг грошей між людьми та організаціями. Цей комплекс має забезпечувати безперебійні, безпечні, надійні та ефективні процеси передачі коштів на загальних для всіх учасників умовах. EasyPay підписує з партнерами договір SLA, що встановлює рівень доступності надання послуг. У разі простою сервісу компанія несе фінансову відповідальність.

З початком війни у компанії зрозуміли, що у разі форс-мажору, самих бекапів буде не достатньо для відновлення критично важливих даних та сервісів. Вирішили, що для кращої підтримки безперервної діяльності та безпеки IT-інфраструктури необхідно побудувати ще один резервний майданчик, щоб мати змогу працювати без простою.


Головна сторінка сайту EasyPay


Рішення

Компанія вирішила побудувати роботу IT-інфраструктури одночасно на два дата-центри таким чином, що основні дані та сервіси розміщуватимуться на серверах у дата-центрі, а їхні копії ― у хмарі. Це дозволило б виконати розподіл продуктивних компонентів між дата-центрами, що призвело б до підвищення відмовостійкості інфраструктури при раціональному використанні ресурсів обох дата-центрів.

Для цього фахівці GigaCloud побудували для клієнта повністю ізольовану приватну хмару та налаштували її під потреби замовника. Там зберігаються актуальні резервні копії сайту, додатків, сервісів, баз даних тощо. Наземний та хмарний дата-центри постійно синхронізуються між собою.

Побудова майданчика та міграція проходила в розпал бойових дій і тривала близько 20 днів.

Результат

Після того, як EasyPay розгорнула свої сервіси у приватній хмарі GigaCloud, отримала низку можливостей:

  • Працює на двох майданчиках: у хмарі та на «залізі». Це гарантує максимальну відмовостійкість системи та можливість працювати без простоїв.
  • Обслуговуванням та модернізацією хмари займаються фахівці GigaCloud. Це гарантує оптимальну роботу інфраструктури та дозволяє технічним фахівцям EasyPay займатися іншими завданнями.
  • Отримує своєчасну технічну підтримку від фахівців техпідтримки GigaCloud у режимі 24/7.
  • Ресурсами у хмарі користується лише оператор платіжних та фінансових сервісів, що гарантує високу продуктивність та безпеку.

«Приватна хмара від GigaCloud стала слушною нагодою убезпечити бізнес у найбільш критичний момент за всі 15 років нашої роботи, ― говорить Олексій Кабанець, CTO EasyPay. ― Завдяки побудові ще одного майданчика ми можемо працювати та бути впевненими, що наші сервіси та бази даних надійно захищені, а клієнти завжди зможуть здійснювати платежі. Чекаємо перемогу і будемо далі масштабуватися у хмарі».


subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!