Як організувати роботу у віддаленому режимі за допомогою Microsoft Office 365?
26.03.2020
Найперше та найголовніше правило віддаленої роботи ― якісно налаштувати комунікацію між працівниками всіх відділів. Частина компаній зазвичай для цього використовує різноманітні месенджери, сервіси для відеоконференцій, таск-менеджери та тайм-трекери. Але використання одночасно декількох різних програм гальмуватиме бізнес-процеси, а працівники витрачатимуть купу часу на перемикання між безліччю вкладок.
Щоб працювати у повній зв’язці з командою та не втратити ефективність роботи під час карантину, ми в GigaCloud організували online-офіс за допомогою сервісу Microsoft Office 365. Про переваги та особливості використання цього пакету послуг ми розкажемо нижче.
Microsoft Office 365 ― хмарний сервіс, який допомагає оптимізувати роботу команди: від кількох людей до тисячі співробітників. Ви обираєте один із тарифних планів та отримуєте пакет офісних програм Microsoft, які автоматично оновлюються до найновішої версії. Знайомі вам програми Word, Excel та Outlook, доповнені потужними хмарними засобами OneDrive та Microsoft Teams відкривають нові можливості для ефективної роботи з будь-якого пристрою та в будь-якому місці, де є Інтернет. У залежності від обраного пакету ви отримаєте такі сервіси:
- Outlook. Електронна пошта зі скринькою обсягом 50 ГБ, календар, контакти, завдання знаходяться в одному місці. Завдяки інтеграції продуктів Office можна додавати вкладення безпосередньо з OneDrive.
- OneDrive. Сховище обсягом 1 ТБ на кожного користувача. Всі дані знаходяться у хмарі, на віддалених серверах Microsoft.
- Офісні додатки Word, Excel, PowerPoint, ОneNote.
- SharePoint. Сервіс, який зберігає всю інформацію, що використовується для командної роботи, і дозволяє учасникам легко отримувати або надавати до неї доступ.
- Microsoft Teams ― робочий простір на базі чату. Ідеальне рішення для співпраці всередині команди у віддаленому режимі. З ним набагато легше зібрати людей (до 250) та працювати над проектами у режимі реального часу. У Teams ви можете проводити неформальні бесіди, швидко вносити правки в проект, працювати з командою над загальними файлами.
Переваги використання Microsoft Office 365:
- Всі ваші офісні програми доступні онлайн.
- Можливість роботи звідусіль де є Інтернет ― із домашнього комп’ютера, планшета, смартфона.
- Ви можете переглядати та редагувати документи Office, не втрачаючи змін, внесених під час форматування на пристроях Windows, Android, Mac та IOS.
- Можливість створювати корпоративну пошту під доменом компанії, спілкуватись з командою та клієнтами зручним способом – поштою, в чаті, через відеоконференції.
- Можливість захистити компанію від зовнішніх загроз та витоку даних за допомогою вбудованих інструментів.
- Можливість керувати доступом до корпоративної інформації за допомогою груп безпеки та дозволів у службах Microsoft.
У відповідь на зростаючі потреби у роботі співробітників із дому, викликані сплахом епідемії коронавірусу, компанія Microsoft безкоштовно на 6 місяців надає пробну версію Office 365 E1, що включає Microsoft Teams.
GigaCloud ― офіційний партнер Microsoft, надає ліцензії на використання Office 365. Щоб отримати доступ до програмного забезпечення, ви можете звернутись у відділ продажів за телефоном: +380 44 233 7170 або на електронну пошту: sales@gigacloud.ua.
У відео нижче ми розповідаємо, як налаштувати швидко налаштувати віддалену роботу бізнесу. Кейс компанії -"Планета Кіно"