Партнерська програма GigaCloud: як отримувати 20% від продажу власних ІТ-рішень

Навчання

Автор: GigaCloud

29.11.2022

Партнерська програма ― це не тільки спосіб співпраці тих, хто має продукт, і тих хто може його продати, отримуючи від кожного продажу частину прибутку. Це, в першу чергу, спільнота, яка об’єднує схожих за цінностями, поглядами та цілями бізнеси. Мета будь-якого партнерства ― запропонувати клієнту послугу, продукт чи рішення, яке комплексно закриє всі його задачі.

Ми в GigaCloud завжди будували відносини лише з однією метою — задовольнити клієнтів. Також ми розуміли, що сайти, CRM та ERP-системи, додатки та IP-телефонію можна продавати разом з хмарою. Адже клієнту ці продукти все одно треба десь розміщувати. Тому розробники цих IT-рішень продаватимуть їх разом із партнерською хмарою. А хмарний оператор, навпаки, продаватиме партнерські рішення. Наразі у нас 150 партнерів, які регулярно продають послуги та приносять майже половину прибутку у напрямку малого та середнього бізнесу. Більш ніж 500 партнерів рекомендують GigaCloud, і ми допомагаємо їм сформувати системні продажі.

Нижче розповідаємо як працює партнерська програма лідера хмарного ринку України, як ви можете до неї приєднатися та отримувати 20% від продажу своїх ІТ-рішень щомісяця.


Етапи співпраці в межах партнерської програми


Реєстрація у кабінеті

Співпраця з партнером починається з реєстрації на нашому порталі. Після реєстрації ми закріплюємо за партнером менеджера. Вся подальша комунікація відбуватиметься саме з ним.

Партнер матиме особистий віртуальний кабінет, у якому бачитиме всі залучені угоди та зароблені кошти, генеруватиме реферальні посилання та промокоди для фіксації переходів клієнтів.


Кабінет партнера має зручний та зрозумілий інтерфейс


Укладення договору

Ми укладаємо з партнером договір. Це потрібно для отримання партнерських відсотків.

Після укладення договору пропонуємо працівникам компанії-партнера пройти навчання. Воно не є обов’язковим, проте без нього важко зрозуміти, як саме продавати хмару, які задачі клієнтів вона може вирішити, як пришвидшити процес завершення угод та отримати винагороду. Під час навчання ми розповідаємо що таке хмара, які її особливості, переваги перед «залізом», у чому різниця між платформою віртуалізації VMware та OpenStack, приватною та публічною інфраструктурою тощо.


Маркетинг

Ми допомагаємо нашим партнерам з залученням нових клієнтів. Для цього використовуємо інструменти активних продажів, виходячи зі специфіки бізнесу партнера. Це матеріали у ЗМІ, лендінги, роздаткові матеріали, пости у соціальних мережах, email-розсилки тощо. Також ми завжди відкриті до ідей, які можемо реалізувати, щоб партнери продавали більше.


Приклад матеріалу в ЗМІ, який ми опублікували після пропозиції партнера


Видача ресурсів на тест

Партнери завжди мають пріоритет на тестування нашої хмарної інфраструктури чи інших сервісів. Бо перед тим, як рекомендувати нас своїм клієнтам, вони самі мають впевнитися у якості та надійності рішень.

Далі партнер передає нам заявки свого клієнта, який хоче розмістити, наприклад, програму для бухобліку в хмарі. З цією компанією зв’язується наш менеджер з продажу. Він працює з запереченнями, опрацьовує варіанти вирішення завдання. А ми ділимося з партнером зворотнім зв’язком щодо цього проєкту.


Читайте також: GigaCloud — лідер хмарного ринку України у 2022 році (дослідження)


Перед тим як прийняти рішення про перехід у хмару, замовник має можливість безкоштовно протестувати її протягом двох тижнів. Якщо проєкт складний і вимагає детальнішого пропрацювання, ми можемо продовжити тестовий період.


Допомога в технічних питаннях

Ми створюємо шаблони з встановленим програмним забезпеченням партнера. Виконуємо всі роботи, пов’язані з хмарною інфраструктурою: безкоштовно мігруємо дані та сервіси клієнта у хмару, займаємося її налаштуванням, адмініструванням та підтримкою.

Також створюєм з партнером спільні продукти чи послуги та надаємо їх за спеціальними умовами. Наприклад, пропонуємо компаніям відмовитися від російського софту та мігрувати у софт нашого партнера, розміщеного у хмарі GigaCloud. Весь процес переходу ми з партнером беремо на себе.


Проведення зустрічей з клієнтами партнерів

Ми завжди поруч та не залишаємо партнерів сам на сам із якимись труднощами. Наші фахівці за потреби беруть участь в зустрічах з партнерами та їхніми клієнтами. Залежно від складності проєкту, ми підключаємо не тільки наші продажі, а й службу технічної підтримки та пресейлів. Також даємо можливість партнерам проводити зустрічі з клієнтами в нашому офісі.


Зворотний зв'язок

На всіх етапах ми намагаємося тримати зворотний зв'язок із партнером. З одного боку розповідаємо, що ми робимо. З іншого — просимо партнера поділитися враженнями клієнта. Ми завжди намагаємося тримати щільний контакт один з одним, щоб чітко розуміти, як і що нам робити, щоб клієнт був задоволений.


Винагорода

Всі історії успіху закінчуються продажами. Ми пропонуємо прозорі умови співпраці, за кожну угоду, яку закриваємо з нашими партнерами, нараховуємо партнерський відсоток. Це 20% щомісяця від рахунку клієнта. Що важливо: виплати не обмежені у часі. Скільки клієнт з нами, стільки ми акумулюємо за партнером винагороду. Винагорода доступна на його балансі в партнерському кабінеті. За запитом партнера ми виводимо ці гроші.


Наш партнер-менеджер Євген Мовчан та команда Integra IT Solutions, яка перемогла в одному з челенджів


Маркетинг

Так, і знову він. Але маркетинг на початковому етапі відрізняється від маркетингу, який ми пропонуємо після закриття спільних успішних проєктів. Ми робимо кейси, у яких розповідаємо про задачі клієнта та як хмара допомогла їх вирішити. Запрошуємо партнера та його клієнта взяти участь у відео для нашого YouTube-каналу GigaCloud About. Пишемо цікаві статті для публікації у топових ЗМІ. Одним словом, робимо все можливе й неможливе, щоб якомога більше людей дізналося про наше партнерство.


Приклад кейса на нашому сайті


Як наш менеджер з продажу взаємодіє з клієнтом партнера

Дуже часто нові партнери цікавляться тим, що ж відбувається після того, як вони передають заявки від їхніх клієнтів нам. Відповідаємо — магія. Але якщо серйозно, то нижче невеликий чек-лист.

  • Робота з запереченнями. Коли клієнт потрапляє до нашого відділу продажу, ми працюємо зі страхами клієнта, тим більше якщо він раніше з хмарою не працював.
  • Видача ресурсів на тест. Після розвіювання страхів, ми даємо йому можливість спробувати попрацювати у хмарі. Надаємо безкоштовний тест на два тижні. Якщо проєкт складний, то можемо продовжити тестовий період на місяць.
  • Підготовка КП. Коли ми провели тестування, і зрозуміли скільки ресурсів потрібно, готуємо фінальну комерційну пропозицію.
  • Опрацювання договору. Клієнт ознайомлюється з договором, за потреби вносимо правки.
  • Підписання договору. Можемо навіть брати участь у спільних тендерах.
  • Виставлення рахунку. Клієнт його оплачує, партнер отримує свою винагороду та задоволеного клієнта.

Раз на рік ми збираємо партнерів на конференції GigaCloud Partners Day, надаємо їм інформацію про оновлення наших сервісів, підбиваємо підсумки року, запрошуємо крутих спікерів та нагороджуємо кращих партнерів. Якщо дозволяє ситуація в країні, ми проводимо офлайн івенти, якщо ні, то онлайн.



Ми не ділимо партнерів на пріоритетних і менш важливих. Ми прагнемо, щоб кожен отримав максимум вигоди та задоволення від співпраці з нами. Та ще більше нас рекомендував.


Стати партнером



subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!