GigaCloud Admin: розширена технічна підтримка для наших клієнтів
24.07.2019
GigaCloud Admin ─ нова послуга розширеної підтримки для користувачів S-Cloud та E-Cloud. Тепер кожен може скористатися підтримкою спеціалістів GigaCloud для виконання будь-яких завдань з налаштування віртуальної інфраструктури, програмного забезпечення, мереж та баз даних.
Що таке GigaCloud Admin
Стабільність та ефективність бізнесу багато в чому залежить від чіткої безперебійної роботи IT-систем. У клієнта, який розміщує інфраструктуру в хмарі, можуть виникати проблеми з її експлуатацією як на етапі тестування, так і після «переїзду» в хмарний сервер. Служба технічної підтримки GigaCloud безкоштовно допомагає налаштувати клієнту віртуальний сервер. А що робити, якщо проблема полягає в налаштуванні розгорнутих на сервері додатків і її неможливо вирішити зміною конфігурації віртуальної машини або мережевих налаштувань?
Відтепер клієнт може скористатися розширеною технічною підтримкою, сплачуючи лише за певну кількість годин роботи наших спеціалістів. В рамках послуги GigaCloud Admin ми виконуємо роботи всередині клієнтського сервера. А саме:
- встановлення, налаштування та оновлення додатків;
- налаштування Firewall та підключення до Інтернет;
- підключення доменів до поштового сервера, створення поштових скриньок та списків розсилок;
- управління базами даних та багато іншого.
В рамках GigaCloud Admin ми пропонуємо чотири пакети, в які входять години роботи наших технічних спеціалістів.
Безкоштовна технічна підтримка нікуди не зникає. Ми і надалі будемо працювати для вас у звичному режимі.
Для кого вигідна послуга GigaCloud Admin
Інтернет-магазини. Веб-сайт, CRM та бухгалтерія ― серце їхнього бізнесу, і воно має добре працювати. Брати в штат IT-спеціаліста або підтримувати сайт та інфраструктуру на аутсорсі буде дорожче, ніж замовити послугу GigaCloud Admin.
Користувачі CRM та ERP-систем. Зазвичай, у них немає свого IT-штату, який би підтримував їхні додатки в хмарі.
Невеликі хостери та діджитал-агентства. Вони розробляють та розміщують сайти під клієнтів, чия інфраструктура вимагає постійної консультації з технічною підтримкою хмарного оператора.
Переваги послуги для бізнесу
- Дозволяє сфокусуватись на важливих задачах, а вирішення проблем з IT віддати нам. Наші спеціалісти добре знають хмару, в якій розміщується інфраструктура клієнта, мають експертизу в адмініструванні ПЗ, і тому зможуть швидко вирішити проблему.
- Компаніям, у яких є свій IT-відділ, послуга дозволить швидше закривати задачі, пов’язані з підтримкою та експлуатацією сервісів. А сили власних IT-спеціалістів витратити на розвиток інфраструктури компанії.
- GigaCloud Admin дає можливість зменшити витрати на штатних IT-фахівців, знизити їхню завантаженість або взагалі від них відмовитися.
- Використання послуги дозволить максимально застрахувати ризики, пов’язані з втратою даних та поломкою додатків.
- Отримувати послуги у одного провайдера зручніше, ніж укладати додаткові угоди, оплачувати різні рахунки та окремо вести інформацію про витрати в бухгалтерській звітності.
Наскільки безпечною є послуга
Ми просимо права на доступ до інфраструктури клієнта лише на час виконання робіт. Після їхнього завершення рекомендуємо змінити паролі.
Перед стартом роботи з клієнтськими даними працівник служби технічної підтримки робить резервну копію сервера. Це дозволяє відновити систему, якщо результат роботи не задовольнить клієнта або щось піде не так.