GigaCloud Admin: розширена технічна підтримка для наших клієнтів

Новини компанії

Автор: GigaCloud

24.07.2019

GigaCloud Admin ─ нова послуга розширеної підтримки для користувачів S-Cloud та E-Cloud. Тепер кожен може скористатися підтримкою спеціалістів GigaCloud для виконання будь-яких завдань з налаштування віртуальної інфраструктури, програмного забезпечення, мереж та баз даних.

Що таке GigaCloud Admin

Стабільність та ефективність бізнесу багато в чому залежить від чіткої безперебійної роботи IT-систем. У клієнта, який розміщує інфраструктуру в хмарі, можуть виникати проблеми з її експлуатацією як на етапі тестування, так і після «переїзду» в хмарний сервер. Служба технічної підтримки GigaCloud безкоштовно допомагає налаштувати клієнту віртуальний сервер. А що робити, якщо проблема полягає в налаштуванні розгорнутих на сервері додатків і її неможливо вирішити зміною конфігурації віртуальної машини або мережевих налаштувань?

Відтепер клієнт може скористатися розширеною технічною підтримкою, сплачуючи лише за певну кількість годин роботи наших спеціалістів. В рамках послуги GigaCloud Admin ми виконуємо роботи всередині клієнтського сервера. А саме:

  • встановлення, налаштування та оновлення додатків;
  • налаштування Firewall та підключення до Інтернет;
  • підключення доменів до поштового сервера, створення поштових скриньок та списків розсилок;
  • управління базами даних та багато іншого.


В рамках GigaCloud Admin ми пропонуємо чотири пакети, в які входять години роботи наших технічних спеціалістів.

Безкоштовна технічна підтримка нікуди не зникає. Ми і надалі будемо працювати для вас у звичному режимі.

Для кого вигідна послуга GigaCloud Admin

Інтернет-магазини. Веб-сайт, CRM та бухгалтерія ― серце їхнього бізнесу, і воно має добре працювати. Брати в штат IT-спеціаліста або підтримувати сайт та інфраструктуру на аутсорсі буде дорожче, ніж замовити послугу GigaCloud Admin.

Користувачі 1С, Бітрікс-сервера. Зазвичай, у них немає свого IT-штату, який би підтримував їхні додатки в хмарі.

Невеликі хостери та діджитал-агентства. Вони розробляють та розміщують сайти під клієнтів, чия інфраструктура вимагає постійної консультації з технічною підтримкою хмарного оператора.

Переваги послуги для бізнесу

  1. Дозволяє сфокусуватись на важливих задачах, а вирішення проблем з IT віддати нам. Наші спеціалісти добре знають хмару, в якій розміщується інфраструктура клієнта, мають експертизу в адмініструванні ПЗ, і тому зможуть швидко вирішити проблему.
  2. Компаніям, у яких є свій IT-відділ, послуга дозволить швидше закривати задачі, пов’язані з підтримкою та експлуатацією сервісів. А сили власних IT-спеціалістів витратити на розвиток інфраструктури компанії.
  3. GigaCloud Admin дає можливість зменшити витрати на штатних IT-фахівців, знизити їхню завантаженість або взагалі від них відмовитися.
  4. Використання послуги дозволить максимально застрахувати ризики, пов’язані з втратою даних та поломкою додатків.
  5. Отримувати послуги у одного провайдера зручніше, ніж укладати додаткові угоди, оплачувати різні рахунки та окремо вести інформацію про витрати в бухгалтерській звітності.


Наскільки безпечною є послуга

Ми просимо права на доступ до інфраструктури клієнта лише на час виконання робіт. Після їхнього завершення рекомендуємо змінити паролі.

Перед стартом роботи з клієнтськими даними працівник служби технічної підтримки робить резервну копію сервера. Це дозволяє відновити систему, якщо результат роботи не задовольнить клієнта або щось піде не так.


subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!