Як GigaCloud працює в умовах карантину
20.03.2020
12 березня Україна долучилась до числа країн, які ввели обмежувальні заходи у зв’язку зі спалахом коронавірусу. Тимчасово заборонені масові заходи, закриті навчальні заклади, кінотеатри, ТРЦ та метро. Як соціально відповідальна компанія, ми не хочемо наражати на небезпеку наших співробітників і клієнтів. Тому з 17 березня основна частина нашої команди, за винятком чергових змін, перейшла на віддалений формат роботи.
Такий формат роботи спеціалістів GigaCloud ніяким чином не вплине на якість надання послуг та сервісів клієнтам. Ми, як технологічний партнер, відповідаємо за роботу довірених нам IT-сервісів, від яких залежать всі бізнес-процеси клієнтів, і ми не можемо їх підвести. Саме тому під час карантину ми працюємо у звичному режимі, відповідно до SLA. Служба технічної підтримки продовжує відповідати на запити клієнтів у режимі 24/7. Тверезо оцінюючи сьогоднішню ситуацію, швидкого росту продажів ми не очікуємо, але й для існуючих клієнтів підвищувати ціни на свої послуги не плануємо.
Для зручності дистанційного ведення бізнесу клієнти можуть звертатись до наступних відділів:
- для замовлення послуг GigaCloud звертайтесь до відділу продажів за телефоном: +380 44 233 7170 або на електронну адресу: smb@gigacloud.ua
- стосовно питань партнерства звертайтесь до партнерського відділу за телефоном: +38 063 313 0145 або на електронну адресу: partners@gigacloud.ua
- у разі виникнення технічних питань звертайтесь до відділу технічної підтримки за телефоном: +380 44 233 7270 або на електронну адресу: support@gigacloud.ua
- стосовно питань формування актів виконаних послуг, рахунків, оплати сервісів та переоформлення договорів звертайтеся до відділу обслуговування клієнтів за телефоном: 0 800 20 7777 або на електронну адресу: Bills@gigacloud.ua