Кирило Науменко: «IT-п'ятниця має стати технічним ком'юніті, куди люди приходять за відповідями»

Заходи

Автор: GigaCloud

05.12.2018

Коли все почалося? Чому взагалі виникла ідея такої події?
На українському ринку досить багато IT-конференцій та семінарів, які організовують маркетологи, а не айтішники. Люди відвідують такі заходи, щоби зайти на фуршет, зібрати буклети та брошури, отримати якусь флешку в подарунок. Але нічого корисного для себе не виносять.

Така ситуація — замкнуте коло: подій багато, але користі від них для технічних фахівців мало. Немає обміну досвідом і думками, ринок не «прокачується».

В Києві бракує технічних ком'юніті з офлайн-заходами, де люди можуть обмінятися досвідом

Подібні заходи завжди складно організовувати, і ми вирішили взяти на себе ініціативу. Ми як хмарний провайдер зацікавлені в тому, щоб український IT-ринок був зрілим, щоб технічні фахівці були «в темі», а ми — отримували запити на якісь нові функції.

Ідея IT-п'ятниці народилася влітку. Вирішили, що будемо проводити захід в останню п'ятницю кожного місяця, він буде безкоштовним, але з попередньою реєстрацією. Першу IT-п'ятницю запустили у вересні.

Розкажи докладніше про формат заходу.
Це обов'язково має бути п'ятниця, кінець робочого тижня, щоби люди почувалися розслаблено. Час проведення — з 16:00 до 19-20:00, три доповіді, піца і пиво, щоб підкреслити неформальність заходу.

Перша IT-п'ятниця відбулася у вересні. Хто на ній виступав, про що говорили?
На першій IT-п'ятниці було дві наших доповіді і одна від Дмитра Харитонова, CEO компанії vixen.uno, з якою ми співпрацюємо. Ми хочемо абстрагуватися від GigaCloud і зробити IT-п'ятницю майданчиком для обговорення будь-яких ідей на IT-тематику. Але при цьому розуміємо, що перші 5-10 заходів доведеться робити своїми силами. Людей потрібно «розкачати».

По завершенню трьох IT-п'ятниць, наскільки помітно рух в цьому напрямку?
Люди, які регулярно відвідують IT-п'ятниці, бачать теми, формують кейси в своїх головах, про які можуть розповісти, але поки не наважуються виступити з доповіддю. Думаю, це станеться лавиноподібно після того, як виступить хтось із завсідників заходу. Ми зі свого боку готові допомогти з підготовкою доповіді. Дуже хочеться такого відкритого обміну думками і досвідом.

Яка з трьох IT-п'ятниць, на твою думку, була найкращою?
Ми все ще в пошуку оптимальної локації, тому кожна IT-п'ятниця у нас особлива. За атмосферою під час і після заходу, найкращою була остання IT-п'ятниця. Ми розділили локацію на зону відпочинку і зону доповідей, людям стало психологічно простіше спілкуватися. Коли вони підвелися зі стільців і не бачать екран з проектором, створюється більш неформальна атмосфера.

Ідеальна IT-п'ятниця для мене — коли після третьої доповіді в зоні «пива і піци» формуються три гуртки за інтересами в рамках цих доповідей. Де люди можуть поставити більше питань спікерам.

Кому крім технарів може бути цікава IT-п'ятниця?
Захід спрямовано на інженерів та IT-адміністраторів, можливо, IT-директорів. Якщо говорити про ЗМІ, то це вузькопрофільні видання, спеціалізовані розділи бізнес-ЗМІ. Наші п'ятниці генерують багато цікавого, корисного контенту.

Технарі, які приходять на наші IT-п'ятниці, займаються речами, по суті, невидимими для бізнесу. Користувач клікнув на кнопку — і все запрацювало. Але за цією кнопкою часто стоїть величезна технічна робота.

Кожна з доповідей на IT-п'ятниці не є якоюсь істиною. Це досвід, який може бути недосконалим

Ми дискутуємо, обговорюємо, як це зробити краще. Для цього і створена IT-п'ятниця — обміну досвідом.

Чи можна десь побачити доповіді з IT-п'ятниць?
Ми викладаємо презентації в фейсбук-групі IT Fridays Kyiv. Також відео доповідей можна знайти на нашому ютуб-каналі.

Яким ти бачиш розвиток IT-п'ятниці?
Захід має рухатися в бік більшої самоорганізації — я маю на увазі доповіді. Багаторазового збільшення кількість учасників, напевно, не потрібно, інакше зникне комфортна для спілкування камерність. Однак, попит може вплинути на масштаб. Побачимо.

В майбутньому я бачу IT-п'ятницю якимось технічним ком'юніті, куди люди приходять за відповідями. Щоби прийшовши до нас і розповівши свій кейс, вони знали, що почують об'єктивну критику або рекомендації від колег.

Насправді, темою доповідей можуть бути не лише success stories. Головне, щоб питання, які піднімаються на IT-п'ятницях, були дискусійними і викликали обговорення.

Розклади чергових IT-п'ятниць з GigaCloud дивіться в фейсбук-групі події.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!