​​Конференція SMART Retail: як ритейлу допоможе любов до інновацій

Заходи

Автор: GigaCloud

11.09.2017


7 вересня в Академії ДТЕК відбулась конференція SMART Retail, присвячена інноваційним технічним рішенням для мереж роздрібного продажу. Захід команди Retail Platforma теж інноваційний: це перша в Україні конференція на тему smart-впровадженнь для ритейлу. 170 зареєстрованих учасників, 15 унікальних кейсів, 3 гарячих брейншторми – всього 9 годин напруженої роботи для успішної кооперації магазинів роздрібної торгівлі та компаній, що пропонують smart-інновації.

GigaCloud виступив партнером заходу – керівники відділів продажів відвідали конференцію, щоб ознайомитися з новітніми технологічними рішеннями й презентувати хмарні продукти. Ми прослухали доповіді вищого менеджменту таких компаній як Watsons, MEGOGO, MobiPay, KantarRetail, Univest Advertising Production, VERNA. У списку охоплених тем – використання віртуальної реальності для привернення уваги до бренду, роль Big Data в управлінні роздрібною мережею, вплив сучасних POS-матеріалів на покупця й можливості відеоаналітики для вирішення маркетингових і бізнес завдань.

Головна мета конференції, за словами організаторів, – допомога мережам роздрібної торгівлі в боротьбі за увагу покупця: «Ми вважаємо, що ритейлу потрібно прищеплювати любов до інновацій і прагнення розбиратися в них, вивчати доповіді – тому що тільки завдяки такому контенту вони зможуть бути конкурентоспроможними. Протягом усього дня тут презентуються новітні рішення, які дозволяють зробити ритейл розумним, цікавим і корисним для сучасного споживача».

Дмитро Гонтаренко, керівник відділу SMB-продажів GigaCloud, підтримав наміри команди Retail Platforma: «Завдання конференції збігаються з нашими завданнями – донести інноваційне рішення до кінцевого замовника й показати, що він від нього тільки виграє. Із спілкування зі співробітниками компаній, які були присутні на конференції, я зробив висновок: детально з хмарою знайомі далеко не всі. При тому, що ERP у хмарі – найвигідніша пропозиція для сфери ритейлу. При переході на нові версії програми в 90% випадків треба міняти залізо або робити його апгрейд – а це величезні витрати. Простіше, дешевше й вигідніше розміститися в хмарі, де модернізація, з урахуванням адміністративних нюансів, відбувається за 10 хвилин. А на технічному рівні – взагалі за 10 секунд».

Важливо, що організатори забезпечили безкоштовну реєстрацію на захід для одного представника компанії – роздрібної точки або торгового центру:

«Ми хотіли, щоб презентації побачило якомога більше людей. Зараз слухачі активно конспектують доповідачів – а після охоче вступають в дискусії. Вони зацікавлені в змінах і розуміють, що такі компанії, як GigaCloud, диктують тренди, на яких ритейлу необхідно розумітися. Розумітися настільки, щоб відразу вирішувати: чи потрібна їм послуга й до кого можна звернутися за консультацією, щоб завтра випробувати сервіс, а післязавтра – вже впровадити його».

Конференція SMART Retail – тільки один із заходів Retail Platforma, нового, свіжого бренду для роздрібних мереж. Календар подій від цієї команди розписаний на місяці вперед – і вже 14-15 листопада організатори запрошують відвідати величезну виставку-конгрес Retail Expo, де велика частка заходів буде присвячена інноваціям.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!