Partners Gigafest або «Похмілля у Києві» – як ми почали революцію бізнес-зустрічей

Заходи

Автор: GigaCloud

27.11.2017

ЧИТАТЬ НА РУССКОМ

23 листопада ми провели прем’єрну партнерську вечірку Partners Gigafest, тим самим заявивши про свої тверді наміри відкинути застарілі підходи до налагодження бізнес-знайомств. Як та який вільний простір ми створили для комфортного спілкування партнерів – у звіті з Partners Gigafest.

Як проходила вечірка?

Partners Gigafest – це партнерські «бесіди» у новому стилі, один з перших результатів нашої стратегії з реформування корпоративних заходів.

Ми розділили зустріч на два блоки: інформативний та розважальний. До офіційної частини вечора увійшли виступи CEO GigaCloud Артема Коханевича та керівника партнерського відділу Любомира Дорошенка (привітальні слова, презентація перших підсумків партнерської програми Channel Plus та нагороди лідерів продажів). Залишок часу ми відвели на знайомства гостей одним з одним та з керівництвом GigaCloud і на несподіваний, але такий необхідний релакс посеред робочого тижня.

Про що говорили на фестивалі?

Презентація Любомира Дорошенка – це мініекскурс в «історію» програми Channel Plus, яка стартувала навесні 2017 року.

За сім місяців ми заключили партнерство зі 145 компаніями та підібрали сервіси в хмарі сотням клієнтів. Влітку 2017 року ми почали активне наповнення маркетплейсу – зараз там представлені 10 сфер рішень для автоматизації бізнесу. Восени ми вперше відвідали партнерську конференцію, й з того часу постійно надаємо маркетингову підтримку заходів наших партнерів.

Ми сподіваємося, що до весни 2018 року до Channel Plus буде підключено більше 300 компаній, а перелік партнерських рішень у нашому маркетплейсі розшириться на багато десятків пропозицій.

Ми відзначили найбільш продуктивних та активних партнерів і плануємо зробити ці нагородження регулярними. Ми створили простір для неформальних розмов та обміну досвідом тет-а-тет – й отримали безліч подяк за корисні знайомства, що з’явились завдяки Partners Gigafest.

А от які теми підіймалися в кулуарах фестивалю – це вже секрет фірми :)

Як саме ми змінили формат партнерських зустрічей?

Ми повністю переглянули звичний підхід до організації партнерського спілкування.

  1. Відмовилися від традиційного місця проведення (обмінявши конференц-зал на ресторацію-броварню).
  2. Призначили зустріч на нетрадиційний час (замість обідньої перерви – «Five o'clock Beer»).
  3. Організували лаконічну офіційну частину (та максимально розширили «кава-брейк»).
  4. Замість модератора запросили ведучого (який спростив процес знайомства партнерів між собою завдяки потужній конкурсній частині).
  5. Розширили список номінацій спеціальними категоріями (нагородили першого, сотого та «наймолодшого» партнерів).

Готувалися не один тиждень та врешті досягли своєї цілі – зробили справжній фестиваль!).

Яким виявився Patners Gigafest?

Partners Gigafest'17 – це 6 годин безперестанного фану, 8 номінацій для найкращих партнерів, 30 метрів пива, 80 гостей, більше сотні подарунків і тисячі «Дякуємо! Такого ми ще не бачили! Запрошуйте наступного разу!». Це результат нашої віри в продукт та щирої радості від знайомства з кожним із партнерів.

Що буде далі?

Ми плануємо розвивати напрямок GigaФестів. Окрім далекоглядних планів на стратегію заходів, ми будемо працювати над розвитком партнерської програми в цілому, оптимізувати маркетплейс, брати участь у партнерських конференціях та пропонувати власні рекламні рішення.

Ми прагнемо до сміливого реформування, і Partners Gigafest – лише наш перший крок у цьому напрямку.

Зустрічаємо гостей)

Наповнюємо келихи пивом...

Та готуємо смаколики!

Партнери, здається, намагаються вгадати, які сюрпризи їх очікують.


Або ж обмінюються досвідом?

Любомир Дорошенко у своєму привітальному спічі торкається просто запаморочливих речей!

Невеличка пауза після презентації Любомира час попозувати.

І до участі в конкурсах!

Переможці отримують крутий мерч від Partners Gigafest.

І надзвичайно цьому радіють)

Інколи навіть занадто)


Нагороджуємо партнерів.

Та переходимо до відвертих бесід.

«Друзі, вам сподобався фестиваль? А то!»

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!