GigaCloud Admin
GigaCloud Admin — послуга розширеної технічної підтримки віртуальної інфраструктури.
Послуга передбачає своєчасне вирішення питань і проблем у встановленні, налаштуванні та обслуговуванні хмарної інфраструктури, програмного забезпечення, мереж та баз даних.
Скориставшись послугою GigaCloud Admin, вам більше не доведеться займатися адмініструванням. Відтепер це будемо робити ми.
У рамках програми підтримки бізнесу від GigaCloud надаємо 20 безкоштовних годин розширеної технічної підтримки для бізнесу, який мігрує у публічну хмару.
Переваги

- Оптимізація витрат. Користуйтеся послугами технічного спеціаліста, коли в цьому є потреба, та оплачуйте лише години його роботи.
- Широкий перелік послуг. Налаштування ОС Windows і Linux, баз даних MySQL, MS SQL, веб-сайтів, SSH сертифікатів, Firewall. Повний перелік послуг — тут.
- Професійна допомога. Наші фахівці знають хмару, в якій знаходиться ваша інфраструктура, і мають доступ до історії попередніх звернень.
- Гарантований результат. Наші спеціалісти доступні в режимі 24/7. У найкоротші терміни вони визначать рівень складності проблеми і знайдуть шляхи її вирішення.
Тарифи
«Базовий»
1200 грн з ПДВ за 1 годину роботи спеціаліста
Термін дії пакета — 1 рік. Кількість годин ви обираєте самостійно. Погодинна оплата
«Мінімум»
1 104 грн за годину роботи спеціаліста
До пакета входить 10 годин. Термін дії пакета — 1 рік.
Вартість: 11 040 грн з ПДВ
«Оптимум»
1 008 грн за 1 годину роботи спеціаліста
До пакета входить 20 годин. Термін дії пакета — 1 рік.
Вартість: 20 160 грн з ПДВ
«Максимум»
912 грн за 1 годину роботи спеціаліста
До пакета входить 50 годин. Термін дії пакета — 1 рік.
Вартість: 45 600 грн з ПДВ
Сумісність послуги
Як це працює

Крок 1
Придбайте пакет з потрібною вам кількістю годин на нашому клієнтському порталі або у менеджера. Якщо обсяг робіт невеликий (1-2 години), одразу зверніться в технічну підтримку, не купуючи пакет. Перед тим, як замовити послугу GigaCloud Admin, ознайомтесь з офертою.

Крок 2
Узгодьте з нашим фахівцем перелік робіт і кількість годин на їхнє виконання, потім передайте йому необхідні доступи до вашої інфраструктури.

Крок 3
Наші фахівці зроблять резервну копію сервера і візьмуться до роботи. Після закінчення робіт переконайтесь, що все зроблено коректно і узгодьте їхнє завершення.

Крок 4
Після того, як ви приймете роботи, години спишуться з вашого рахунку і протарифікуються. Якщо роботи займуть більше часу, ніж було погоджено — ми не візьмемо гроші за додатковий час.
Важливо!

- Перед тим, як закрити заявку, переконайтеся, що всі роботи виконані згідно з технічним завданням.
- Після закриття заявки змініть паролі для доступу до своєї інфраструктури та програмного забезпечення.
- Використання піратського програмного забезпечення є небезпечним! Рекомендуємо придбати ліцензійне програмне забезпечення за програмою Microsoft SPLA.
Посилання на повний перелік виконуваних робіт Посилання на оферту
Замовити обслуговування
Наші спеціалісти допоможуть Вам виконати найскладніші задачі