Супровід 1С

Здійснюємо комплексну підтримку наших клієнтів. Основними напрямками супроводу є:

  • Технічний супровід;
  • Аудит конфігурацій клієнта;
  • Розробка модуля бізнес-процесу. Описуємо схему документообігу, створюємо необхідні об'єкти в 1С, навчаємо роботі з новим функціоналом;
  • Кастомізація конфігурацій 1С. Адаптуємо типові і галузеві конфігурації 1С;
  • Швидка допомога 24/7. Вирішуємо проблеми клієнта в будь-який час доби);
  • Послуги з оновлення;
  • Навчання роботи з програмою.
ORDER

Заявка на підключення

testimonials

solutions

Схожі рішення

support

НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?

Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання