M.E.Doc
Програма для звітності та обміну документами між контрагентами. Основні завдання, які вирішує програма: створення звітів, податкових накладних, рахунків та інших документів. "Медок" може синхронізуватися з 1С для обміну даними. Вона дозволяє підписувати документи за допомогою електронно-цифрового підпису, обмінюватися з контрагентами податковими накладними і квитанціями про їх реєстрацію, запрошувати й отримувати виписки з реєстру податкових накладних, відправляти звіти до контролюючих органів.
Рішення від компанії
Компанія «Волошин»
1С-розробник
Заявка на підключення
solutions
Схожі рішення
НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?
Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання