BSI CRM
Взаємовідносини з клієнтами є важливим фактором успіху компанії, особливо в сфері послуг і торгівлі. Система BSI CRM дозволяє не упустити потенційних клієнтів і максимально автоматизувати взаємодію з існуючими. У BSI CRM можна зберігати і використовувати інформацію про потенційних і існуючих клієнтів, постачальників, партнерів і конкурентів, отримувати повідомлення про події, працювати з лідами, готувати зустрічі, управляти продажами і багато іншого.
Рішення від компанії
Бізнес Сервіс
Бізнес-консалтинг, впровадження систем автоматизації обліку
Заявка на підключення
solutions
Схожі рішення
НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?
Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання