Софт для колл-центру

Софт дозволяє якісно обслуговувати звернення клієнтів, організовувати маркетингові кампанії, проводити опитування, актуалізувати бази даних, налаштовувати інтерактивне спілкування через IVR, e-mail і web-чат. А також гнучко керувати чергами дзвінків і їх категоризацією, проводити інтеграцію з іншими IТ-продуктами, записувати розмови й монітори операторів, налаштовувати IVR, збирати статистику за зверненнями та формувати кастомізовані звіти будь-якої складності. Використовується компаніями з кількістю операторів від 5 до 500 співробітників. Підтримуються такі модулі: мульти (омні)-канальна обробка звернень, вихідні й вхідні кампанії, робоче місце оператора/супервізора/адміністратора. Рішення працює в єдиному інтерфейсі, гарантує відмовостійкість на рівні 99,9%, надає понад 30 видів історичних і он-лайн звітів про діяльність контакт-центру.

ORDER

Заявка на підключення

solutions

Схожі рішення

support

НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?

Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання