​Система внутрішнього електронного документообігу

СВЕД скорочує час підготовки договору в 10 разів та підвищує продуктивність праці офісного персоналу на 20-25%. Суттєва частина завдань керівника виконується в запланований термін. Ніяких стосів паперу, пересилань документів з офісу в офіс – лише комп'ютер з єдиним захищеним архівом всіх документів. Налаштовуйте права доступу до конкретних документів і контролюйте виконання задач, за які відповідають ваші співпрацівники. Пошук будь-якого файлу займає до 3 хвилин. Всі документи формуються за єдиним корпоративним стандартом.

ORDER

Заявка на підключення

solutions

Схожі рішення

support

НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?

Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання