FREDO Звіт

FREDO Звіт – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого здійснюється обмін податковими документами. Можливості FREDO Звіт:

  • шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);
  • формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи;
  • перевірка заповнення документу, друк або збереження документа на електронних носіях;
  • дистанційна відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
  • реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
  • обмін податковими документами між контрагентами;
  • отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
  • пакетна обробка документів.
ORDER

Заявка на підключення

testimonials

solutions

Схожі рішення

support

НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?

Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання