FREDO Звіт
FREDO Звіт – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого здійснюється обмін податковими документами. Можливості FREDO Звіт:
- шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);
- формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи;
- перевірка заповнення документу, друк або збереження документа на електронних носіях;
- дистанційна відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
- реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
- обмін податковими документами між контрагентами;
- отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
- пакетна обробка документів.
Рішення від компанії
UIT
Впровадження “1С:Підприємство”
Заявка на підключення
solutions
Схожі рішення
НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?
Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання