Обслуговування IT-інфраструктури

Змініть підхід до організації IT-інфраструктури вашого бізнесу з хмарою GigaCloud.

Хмара надає нові можливості у відповідь на мінливі запити: оптимізація бізнес-процесів, швидкий запуск проєктів, надійне зберігати критичних даних, а головне ― вивільнення ресурсів для розвитку. Як матеріальних, так і людських.

Дозвольте своїй IT-команді займатися цікавими та потрібними задачами, а обслуговуванням інфраструктури займемося ми!

Безкоштовна консультація
about

Проблеми бізнесу, який розміщує IT-інфраструктуру на «залізі»

Проблеми бізнесу, який розміщує IT-інфраструктуру на «залізі»
  • Низький рівень безпеки даних. Зберігання та обробка важливої інформації на власному «залізі» може ставити під загрозу її безпеку. Недостатня захищеність може спричинити несанкціонований доступ до даних, крадіжку або їхню втрату.
  • Високі витрати на обладнання. Купівля та підтримка власного «заліза» ― дорогий та складний процес. Також самостійне обслуговування IT-інфраструктури може значно збільшити загальні витрати бізнесу.
  • Відсутність експертів. Підтримка власного «заліза» вимагає наявності у штаті кваліфікованих фахівців. А це додаткові витрати. Та й знайти гарних фахівців непросто.
  • Системні збої та відмови. Виникнення будь-яких форс-мажорів з обладнанням може призвести до зупинки бізнес-процесів та втрати продуктивності. Це негативно впливає на прибуток і репутацію бізнесу.
  • Обмежені масштабування та гнучкість. Інфраструктура на власному «залізі» має обмежені можливості масштабування та гнучкості. При розширенні компанії чи зміні бізнес-процесів, можуть знадобитися додаткові інвестиції в обладнання. Та й на закупівлю додаткових серверів треба час.
facilities

Переваги хмари GigaCloud

Швидкий старт

Швидкий старт

Хмарна інфраструктура GigaCloud ― готовий до роботи сервіс. Ресурси можна отримати за декілька годин. Вам не потрібно купувати обладнання та чекати поки його привезуть у ваш офіс, серверну чи дата-центр.

Зниження ТСО

Зниження ТСО

Витрати на купівлю та обслуговування обладнання, електроенергію, організацію контролю доступу, частину ліцензійних платежів бере на себе хмарний оператор.

Гнучкість

Гнучкість

У моменти пікових навантажень на інфраструктуру ви можете масштабувати ресурси. Якщо ресурси будуть більше не потрібні, ви зможете легко відмовитися від них. Так ви платите лише за те, що використовуєте.

Інформаційна безпека

Інформаційна безпека

Високий рівень управління інформаційною безпекою у хмарі підтверджений сертифікатами ISO 27001, ISO 27701, PCI DSS, CSA STAR, SAP та КСЗІ.

Відмовостійкість

Відмовостійкість

Хмара працює на базі чотирьох ЦОД, розміщених у Києві, Львові та Варшаві. Усі дата-центри відповідають рівню надійності TIER III, що дозволяє уникнути єдиної точки відмови.

Обслуговування та технічна підтримка

Обслуговування та технічна підтримка

Налаштуванням, обслуговуванням та підтримкою хмарної інфраструктури займається хмарний оператор. Служба технічної підтримки GigaCloud працює цілодобово в зручному для вас форматі: телефоном, поштою, месенджерами.

about
Які задачі бере на себе хмарний оператор
  • Керування фізичною інфраструктурою. Вона складається з дата-центрів, серверів, мережевого обладнання та систем зберігання даних. Оператор відповідає за побудову, підтримку та управління цією фізичною інфраструктурою, забезпечуючи її належне функціонування та доступність.
  • Віртуалізація та управління ресурсами. Хмарний оператор використовує технології віртуалізації для ефективного розподілу ресурсів. Він відповідає за управління цими ресурсами та їхню оптимізацію для задоволення потреб користувачів.
  • Безпека та захист даних. Провайдер забезпечує захист даних своїх клієнтів шляхом впровадження різноманітних заходів безпеки, таких як шифрування, автентифікація, мережеві заходи безпеки та контроль доступу. Він відповідає за запобігання несанкціонованому доступу до даних та забезпечення їхньої конфіденційності та цілісності.
  • Моніторинг та підтримка. Хмарний оператор відстежує роботу хмарної інфраструктури, моніторить ресурси, реагує на виявлені проблеми та забезпечує їхнє швидке усунення. Надає технічну підтримку для клієнтів.
  • Оновлення інфраструктури та впровадження нових технологій. Хмарний оператор постійно працює над впровадженням нових технологій, щоб забезпечити високу продуктивність та надійність своїх рішень. Вчасно проводить оновлення та закриває вразливості.
tasks

Додаткові сервіси

Backup as a Service

Backup as a Service ― сервіс резервного копіювання даних у хмарному сховищі. BaaS ― це найбільш надійний спосіб захистити дані від втрати у разі поломки обладнання або збоїв програмного забезпечення, людської помилки або хакерської атаки. Послуга резервного копіювання у хмарі побудована за допомогою рішень Veeam.

Інструмент Veeam Backup and Replication дозволяє налаштовувати план копіювання, вибірково відновлювати дані та в автоматичному режимі робити необхідну кількість резервних копій потрібного типу. В хмарі можна здійснювати:

  • Резервне копіювання хмарної інфраструктури в хмарі
  • Створення резервних копій з хмари клієнта в хмару
  • Створення резервних копій «залізних» серверів і окремих комп'ютерів у хмару

Детальніше

Disaster Recovery as a Service

Disaster Recovery as a Service ― це резервний віртуальний дата-центр, в який реплікується ІТ-інфраструктура клієнта разом з усіма розгорнутими в ній додатками. У разі аварії в основній інфраструктурі, або навіть при проведенні в ній регламентних робіт, можна переключитися на резервну інфраструктуру за кілька хвилин, забезпечивши безперебійну роботу.

Детальніше

GigaCloud Admin

GigaCloud Admin — послуга розширеної технічної підтримки хмарної інфраструктури та вирішення задач всередині інфраструктури клієнта.

Служба технічної підтримки GigaCloud безкоштовно допомагає налаштувати хмарну інфраструктуру та вирішує усі питання, пов’язані з нею. Послуга GigaCloud Admin передбачає розв’язання проблем з налаштуванням розгорнутих у хмарі додатків, мереж та баз даних.

Послуга актуальна для компаній, які не мають технічного фахівця у штаті. Права доступу до інфраструктури надаються клієнтом лише на час виконання робіт, а після виконання робіт клієнт обов'язково повинен змінити паролі.

Детальніше

facilities

Процес замовлення та використання

Заявка
Заявка

З вами зв'яжеться наш фахівець. Розкажіть йому яка у вас інфраструктура та які задачі ви хочете вирішити за допомогою хмари.

Консультація
Консультація

Наш інженер допоможе обрати необхідне рішення та розрахувати необхідну конфігурацію хмарної інфраструктури.

Тестування та міграція
Тестування та міграція

Наші фахівці допомагають перенести вашу інфраструктуру у хмару. Ви безкоштовно тестуєте та вивчаєте всі можливості хмари.

Оплата та підтримка
Оплата та підтримка

Оплачуєте сервіс та підключайтесь онлайн із будь-якого пристрою. Наша служба технічної підтримки на зв’язку 24/7.

support

Не стримуйте свій бізнес у «залізних» лещатах

Віддайте обслуговування IT-інфраструктури на аутсорс GigaCloud.

Залиште свої контактні дані, і наш фахівець зв’яжеться з вами найближчим часом.