Сервісне обслуговування Standard ERP

Дане рішення призначене для використання в компаніях, які надають послуги з ремонту та діагностики.

Що дозволяє дане рішення?
  • Приймати і обробляти замовлення від клієнтів
  • Здійснювати гарантійний або оплачуваний ремонт
  • Вести повну історію ремонту кожного обладнання
  • Розподіляти роботу між майстрами сервісного відділу
  • Сповіщати клієнтів про стан ремонту за допомогою SMS-повідомлень
  • Зберігати історію роботи з клієнтом для реалізації різних програм лояльності
  • Швидко і легко проводити фінансові операції по виконаним послугам
  • Вести контроль виконання обумовлених термінів по ремонту
  • Реалізовувати логічний розділ сервісних підрозділів зі збереженням цілісності системи компанії
  • Фіксувати всі витрати, що стосуються безпосередньо тієї чи іншої послуги
  • Оцінювати ефективність роботи кожного співробітника сервісного відділу за кількістю оброблених замовлень і отриманими результатами
  • Друкувати фіскальні і не фіскальні чеки по виконаним роботам
  • Здійснювати інтеграцію з цифровою АТС и IP- телефонією
  • Синхронізувати дані зі сторонніми IT-системами
ORDER

Заявка на підключення

solutions

Схожі рішення

support

НЕ ЗНАЙШЛИ РІШЕННЯ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ?

Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання