Хмара для штучного інтелекту: Як UniTalk автоматизує роботу бізнесу

Кейси

Автор: GigaCloud

27.02.2024

3 години ― стільки часу потрібно штучному інтелекту, щоб опрацювати базу на 1844 контактів. Людині для цього знадобиться понад 30 робочих днів. Розповідаємо, як хмара з GPU від GigaCloud допомагає компанії UniTalk розробляти рішення на основі AI та спрощувати роботу своїх клієнтів.

UniTalk ― міжнародна телекомунікаційна ІТ-компанія з українським корінням. Розробляє однойменну платформу для бізнес-комунікацій, яка включає: IP-телефонію та віртуальну АТС, коллтрекінг, запис телефонних розмов, кнопки та віджети зворотного дзвінка для сайту, різні види телефонних дзвінків та маршрутизації тощо. Серед клієнтів: бізнес будь-якого масштабу та державний сектор. Є учасником шоуруму українського ПЗ «Своє ІТ».

У пошуках хмарного оператора

З 2014 року компанія UniTalk забезпечує безперебійним зв’язком та якісною телефонією клієнтів у понад 12 країн світу. З 2017 року розробляє власні IT-рішення, які допомагають ефективно працювати бізнесу від дрібного до великого.

Довгий час UniTalk будувала рішення для клієнтів на базі власного «заліза». Проте сервери потрібно оновлювати, постійно обслуговувати та мати штат фахівців, які це робитимуть. Крім того, для ІТ-компанії було важливим, щоб сервіси, які вони надають своїм клієнтам, працювали безперебійно, а тому вони мали бути розміщені на базі надійного майданчика. Якщо буде простій, то це коштуватиме компанії репутації та прихильності клієнтів.

«Ми мігрували наші сервіси у хмару одного українського хмарного оператора, ― каже Володимир Пелих, співзасновник та CTO UniTalk. ― Проте через якість наданих ресурсів нам довелося шукати іншого технологічного партнера».

Для UniTalk було важливо, щоб хмарний оператор мав досвід побудови хмарних інфраструктур на базі платформи VMware та розміщував своє обладнання у декількох географічно рознесених дата-центрах. Це дає змогу уникнути єдиної точки відмови в IT-інфраструктурі.

«Ми обирали найкращого. За всіма критеріями це був GigaCloud, ― резюмує Володимир Пелих.

Вже три роки UniTalk розміщує свої сервіси у хмарі GigaCloud ― як внутрішні, так і клієнтські ― IP-телефонію та інші SaaS-рішення.

Різні хмари для різних задач

UniTalk використовує публічну хмару на VMware у різних зонах доступності ― Київ та Варшава. Це дозволяє будувати відмовостійку географічно рознесену інфраструктуру. Окрім цього ІТ-компанія має клієнтів як в Україні, так і в ЄС, і розмежування між майданчиками дозволяє зменшити затримку між хмарою, на якій розміщене SaaS-рішення, та кінцевим користувачем.

Крім цього UniTalk використовує публічну хмару з GPU для розробки IT-продуктів на основі штучного інтелекту, розміщену на майданчику у Львові.

Голосовий робот та хмара для ШІ

Один із продуктів UniTalk — голосовий робот на базі штучного інтелекту. Це багатофункціональна технологія автоматизації комунікації з клієнтами через телефонні дзвінки без участі людини. Голосовий робот здійснює або приймає телефонні дзвінки, розпізнає людське мовлення і веде діалог відповідно до заданого сценарію. Іншими словами робить всю рутинну роботу і цим самим звільняє час менеджерів для виконання складніших та креативних задач.

Щоб краще зрозуміти можливості голосового робота UniTalk наведемо один кейс з реального життя. Щоб опрацювати базу з 1844 контактів (обдзвонити, поспілкуватися, внести дані у CRM) одній людині в середньому знадобиться 39 робочих днів. А голосовий робот дозволив клієнту закрити задачу всього за 3 години.

Голосовий робот працює на базі хмари з GPU. Ця хмара GigaCloud побудована на технології NVIDIA Grid спеціально для вирішення завдань на базі штучного інтелекту. Технологія віртуальних GPU прискорює ресурсомістке серверне робоче навантаження у 10 разів (у порівнянні з CPU). Обробка великих обсягів інформації та голосового трафіку займає декілька хвилин. Це дозволяє голосовому роботу здійснювати та обробляти від одного до кількох тисяч дзвінків одночасно.

Презентація голосового робота UniTalk на шоурумі українського ПЗ «Своє IT»

«Ми задоволені роботою технічної підтримки GigaCloud та менеджерів, які завжди йдуть на зустріч. Наразі ми використовуємо декілька хмарних інфраструктур, які розміщені у чотирьох різних дата-центрах оператора. Щоб мати єдину точку входу та об’єднати різні майданчики в одну мережу, оператор надав нам виділений канал L2. Таким чином ми маємо рознесену інфраструктуру, але маємо єдину точку входу та єдину технічну підтримку. Працювати таким чином зручно та надійно», ― говорить Володимир Пелих, співзасновник та CTO UniTalk.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!