Хмарна система для автоматизації бізнес-процесів: кейс розробника програмного забезпечення jSolutions

Кейси

Автор: GigaCloud

15.05.2020

jSolutions ― український розробник програмного забезпечення для автоматизації різних сфер бізнесу: horeca, кейтеринги, коворкінг-центри, спорт та фітнес клуби, заклади краси та здоров'я, дитячі центри, торгові компанії та інші. Робота в програмному забезпеченні відбувається в єдиній базі даних, а клієнт обирає ті модулі системи jSolutions, які йому потрібні.

Завдання
Клієнти jSolutions розміщували свої бази на сервері компанії або на своєму офісному комп’ютері, який виконував для них роль серверу. Поступово кількість клієнтів, які звертались до розробника за послугою розміщення бази даних віддалено на серверних потужностях компанії, зростала. Більшість клієнтів — це малий та середній бізнес, у якого для утримання власного серверу було недостатньо ресурсів або вони взагалі відсутні. У клієнтів виникали ситуації втрати даних через вихід зі строю компьютера. Тому, все більше клієнтів хотіли делегувати роботу із зберігання, обслуговування та збереження своїх баз даних jSolutions. Тоді у компанії зрозуміли, що дрібний та середній бізнес вже дозрів, щоб користуватись хмарними сервісами.

Перед компанією постало завдання — забезпечити постійну безперебійну роботу клієнтських сервісів, а для цього потрібно було нарощувати власну серверну інфраструктуру.

Рішення
Дослідивши ринок хмарних послуг та ринок «заліза», розробники зрозуміли, що економічно доцільно віддати завдання розширення серверних потужностей та управління IT-інфраструктурою на аутсорс. Тоді й звернулись до компанії GigaCloud. Поступово бази деяких клієнтів перенесли у хмари.

Результати
Завдяки хмарі спеціалісти jSolutions тепер можуть:

  • просто та швидко створювати віртуальний простір для клієнтів;
  • масштабувати хмару для клієнтів, які нарощують функціонал системи jSolutions та потребують додаткового хмарного простору.

«Співпрацю з GigaCloud ми почали на партнерських засадах, тобто кінцевими користувачами послуг хмарного сервісу стали наші клієнти. Така модель роботи стала для нас зручною, адже ми мали привілеї партнера та самостійно займались розгортанням віртуального серверу для клієнта. Від компанії-партнера ми отримуємо високий рівень якості послуг та оперативність роботи служби підтримки», ― коментує Артур Федоренко, директор із розвитку jSolutions.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!