Ліки для сервера: як аптека «Експрес-Мед» використовує хмару

Кейси

Автор: GigaCloud

18.09.2023

Виміряти тиск і рівень глюкози, терміново купити протиалергічні засоби чи інсулін, поповнити запаси ліків для регулярного прийому — аптека повинна функціонувати без збоїв і затримок, особливо у критичних ситуаціях. І хмара в цьому може зіграти ключову роль.

«Експрес-Мед» — мережа аптек, яка працює з 1997 року і за цей час відкрила 30 аптечних закладів в Одесі, Одеській області й Миколаєві, а також залучила понад 23 тисячі лояльних клієнтів. У штаті компанії більш ніж 200 співробітників, стабільна робота яких залежить від доступності ERP-системи. Саме її й розміщують у хмарі GigaCloud.

Раптовий збій — найкращий стимул

Раніше компанія була на своєму сервері; хмарні послуги почали розглядати лише після дводенного збою власної інфраструктури, під час якого втратили деякі дані.

«Поки не відновили роботу сервера, була фактична зупинка роботи бізнесу. Коли програма не працює, ми не можемо відпускати товар, видавати чеки клієнтам», — пояснює системний адміністратор «Експрес-Мед» Олексій Пасинков.

Проблеми були й раніше: у випадку відсутності електроенергії акумуляторів сервера зазвичай вистачало на 8 годин — і системному адміністратору треба було терміново їхати на роботу, щоб встигнути за допомогою генераторів їх перезарядити. Не завжди вистачало часу на повний заряд, і сервер швидко “зносився” у роботі.

Повністю розібрати сервер і зрозуміти, що з ним не так, неможливо — це спричинило б довгий простій. Доводилося швидко відновлювати процеси, не вдаючись в деталі. Щоб уникнути загострення ситуації, компанія почала розглядати хмарні послуги.

«Тепер я не переживаю, що вимкнуть світло й потрібно буде бігти й переставляти акумулятори, тому хмарне рішення — це зручно. Наразі це найкращий спосіб підтримувати роботу системи та доступ до неї навіть у віддалених селах, все залежить лише від інтернету», — зазначає системний адміністратор «Експрес-Мед» Олексій Пасинков.

Тепер команда аптеки завжди готова прийти на допомогу

Пріоритети у виборі хмари

Під час переходу на хмару в «Експрес-Мед» переглянули більш ніж 10 різних операторів. Орієнтувалися на такі параметри:

  • Безпека — і не лише в технічних питаннях, а й з точки зору надійності контрагента. Важливо, щоб послуги надавала юридична особа з хорошою репутацією.
  • Стабільність та швидкість обміну даними між комп’ютерами компанії та хмарою.
  • Фахова технічна підтримка, яка швидко зреагує на будь-які проблемні питання.

Цим вимогам, на думку «Експрес-Мед», якраз відповідає GigaCloud. Міграцію даних у хмару провели уночі, щоб не завадити роботу бізнесу. А вже о восьмій ранку, аптеки відкрилися й розпочали роботу у хмарі — тепер вже стабільно та без збою.

Аптечний бізнес сповнений стресових ситуацій, і, на щастя, тепер у компанії хоча б немає додаткових переживань за функціонування сервера. Вона стала більш відмовостійкою і готовою допомагати клієнтам необхідними ліками навіть під час форс-мажорних обставин, таких як раптові відключення електроенергії.

У компанії відзначають високий рівень комунікації GigaCloud з клієнтами: «Ми можемо подзвонити до техпідтримки навіть уночі — і нам все розкажуть або й самі підключаться до нашої системи та налаштують», — зазначає системний адміністратор «Експрес-Мед» Олексій Пасинков.

Виконавчий директор ТОВ «Експрес-Мед» Олександр Лубяніков також наголошує на важливості комунікації: «В інших компаніях ми не зустрічали такого рівня спілкування й експертності. Як керівник, я націлений саме на партнерські відносини, на комунікацію — в цьому плані GigaCloud від початку швидко зреагував на наш запит, і ми буквально з першого дзвінка домовилися про тестовий період. Відповіли на кожне питання, все пояснили. Ми змогли замовити й налаштувати навіть більше потужностей в рамках нашого бюджету, ніж спершу очікували й планували».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!