Пошта у хмарі: як Royal Fruit Garden підтримує зв’язок

Кейси

Автор: GigaCloud

21.06.2023

Затвердження документів, оперативна передача інформації, взаємодія з клієнтами і партнерами — ось лише кілька задач, які компанії щодня вирішують через електронну пошту. У Royal Fruit Garden доступ до цього каналу комунікації став обмеженим упродовж блекаутів в листопаді 2022 року. Розповідаємо, як компанія прийшла в хмару через потребу та залишилася через комфорт.

Royal Fruit Garden має у своєму портфелі такі торгові марки, як Cidre Royal, Apple Spritz, Alco Pops, та виготовляє різні види слабоалкогольних та безалкогольних напоїв: сидр, наливки, лимонад, збітень, комбуча, пиво. Компанія працює на українському ринку з 2000 року, розпочавши з розробки власної рецептури і технології виробництва сидру традиційного європейського зразка.

Завдання

Жовтень 2022 року — масовані ракетні атаки по енергетичній інфраструктурі України, понад 70% населення опинилися без електроенергії. Більшості компаній працювати стає дедалі важче, особливо якщо критичні підрозділи знаходяться далеко один від одного. Royal Fruit Garden якраз зіткнувся з такою проблемою.

Головний офіс компанії — у Києві, а безпосереднє виробництво розміщене у місті Золотоноша Черкаської області. Паралельно є ще окремі філії по Україні: у Львові, Запоріжжі, Харкові. Взаємодіяти між собою потрібно щодня, причому всі рішення приймаються виключно електронною поштою. Якщо хоча б в одного структурного підрозділу немає доступу до поштового сервера, на «стоп» ставиться все: виробництво, логістичні ланцюги, маркетинг. Різні графіки відключень електроенергії під час блекауту ускладнили цю доступність: у різних офісах та у різних працівників поперемінно не було електрики. А коли вона з’являлася, було неможливо зайти на пошту — сервер компанії не працював без живлення.

Треба було шукати спосіб, за якого всі працівники могли б підключатися до пошти у будь-який момент. Таку стабільність здатна забезпечити хмара.

Рішення

Задача знайти нове технологічне рішення впала на технічного консультанта компанії Сергія Трачука: «У мене був досвід роботи з провайдерами хмарних послуг в інших компаніях, тож як тільки виникла потреба переїжджати на новий сервер, у мене був готовий варіант — GigaCloud».

Після цього почався процес підбору відповідного хмарного рішення у тісній взаємодії з фахівцями GigaCloud. Найкращим варіантом виявилась публічна хмара на OpenStack, адже переносити доводилося поштовий сервер.

Переїзд у хмару тривав приблизно тиждень: потрібно було підлаштуватися під графік відключень, щоб працював власний сервер компанії, та вивантажити всі листи. Зв’язок постійно обривався, тож доводилося робити це поетапно. При цьому був постійний супровід від фахівців GigaCloud, які слідкували, щоб усе пройшло правильно й надійно.

Тепер усі працівники Royal Fruit Garden, а це понад 100 людей, мають стабільний доступ до пошти.

Результат

Переваги перенесення даних помітили і працівники, які щодня працюють у пошті, і технічні фахівці компанії.

«Мені стало комфортніше працювати», — коментує маркетолог Royal Fruit Garden Олена Куленіна. — «Є відчуття, що пришвидшилася робота поштового сервера — та моя робота в цілому. Я часто надсилаю й отримую листи великої ваги, наприклад, рекламні макети, і, здається, навіть у стислому вигляді вони раніше відправлялися довше, ніж зараз у хмарі».

Доступність пошти також лишається актуальною перевагою. Компанія ще в коронавірусний карантин навчилася працювати віддалено, і з того часу працівникам важливо оперативно комунікувати з різних куточків України та світу.

«У хмари GigaCloud зручна адмінпанель, коли потрібно, наприклад, перезавантажити сервер. На власному сервері було довше під’єднуватися до адмінки, а тепер канал передачі даних став швидшим», — відзначає технічний консультант Сергій Трачук. — «Хоча саме блекаути винудили перейти на таке рішення, я ні краплі не жалкую: налаштували один раз, зробили підключення — пошта бездоганно працює, не зважаючи на проблеми з електрикою чи інтернетом. І не треба постійно самому слідкувати за роботою сервера».

Наступним кроком буде переїзд на хмару й ERP-системи, яка поки що лишилася на власному сервері Royal Fruit Garden.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!