Сільгосппідприємства України обирають хмару: кейс «Торговий дім «Долинське»

Кейси

Автор: GigaCloud

27.07.2020

«Торговий дім «Долинське» входить у багатогалузеве підприємство-холдинг «Агропродукт, ЛТД» і представляє його молочно-товарний напрямок. Є основним партнером із закупівлі сировини компанії «Данон-Дніпро» та одним із ініціаторів заснування Асоціації Виробників Молока. Основне виробництво зосереджене у с. Долинське, Херсонської області.

Завдання

Підприємство з'явилося на ринку у 2003 році. Весь цей час IT-сервіси компанії працювали на власних серверах. Традиційні сервери вимагали постійного обслуговування, адміністрування, оновлення та навіть заміни. Коли в черговий раз прийшов час оновлювати парк «заліза», у компанії зрозуміли, що оновлювати сервери раз на кілька років і постійно їх обслуговувати виходить дорожче, ніж орендувати хмарну інфраструктуру.

Рішення

Вивчивши пропозиції українського хмарного ринку, компанія віддала перевагу GigaCloud. Для початку використовували хмарні віртуальні сервери S-Cloud і розмістили там програму для ведення бухгалтерського обліку. Згодом IT-інфраструктура збільшувалася, і виникла потреба у її масштабуванні. Знадобилося складніше та гнучкіше технічне рішення із точки зору дискових потреб і процесорних потужностей. Тоді фахівці GigaCloud допомогли перенести всі сервіси клієнта в хмару E-Cloud. Після цього в компанії зрозуміли на ділі, що таке гнучкість та мобільність хмарної інфраструктури.

Результати

Вся інфраструктура «Торгового дому «Долинське» та холдингу «Агропродукт, ЛТД» хмарна. Частина виробничих потужностей розміщена на власному сервері, а всі критично важливі сервіси ― в хмарі GigaCloud.

З хмарою так чи інакше працюють всі співробітники холдингу. Вся їхня робота зав'язана на програмі для бухобліку та M.E.Doc, які «живуть» на хмарних серверах. Це хороша внутрішня оптимізація для бізнесу. Вона економить час і витрати, а завдяки регулярному бекапу страхує ризики втрати даних.

Хмари дають компанії ряд переваг:

  • масштабованість;
  • катастрофостійкість;
  • мобільність;
  • керованість;
  • можливість адміністрування всіх компаній холдингу в одному місці.

«Ми не прогадали, коли перенесли свою IT-інфраструктуру в хмару GigaCloud. По-перше, у компанії хороше співвідношення ціни та якості. По-друге, наявність технічної підтримки по телефону дозволяє набагато швидше та якісніше вирішувати питання. Служба підтримки ― це те, з чим в першу чергу стикається клієнт. І в деяких моментах саме від неї залежить яке враження залишиться про компанію», ― підкреслює один з IT-фахівців компанії.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!