Сільгосппідприємства України обирають хмару: кейс «Торговий дім «Долинське»
27.07.2020
«Торговий дім «Долинське» входить у багатогалузеве підприємство-холдинг «Агропродукт, ЛТД» і представляє його молочно-товарний напрямок. Є основним партнером із закупівлі сировини компанії «Данон-Дніпро» та одним із ініціаторів заснування Асоціації Виробників Молока. Основне виробництво зосереджене у с. Долинське, Херсонської області.
Завдання
Підприємство з'явилося на ринку у 2003 році. Весь цей час IT-сервіси компанії працювали на власних серверах. Традиційні сервери вимагали постійного обслуговування, адміністрування, оновлення та навіть заміни. Коли в черговий раз прийшов час оновлювати парк «заліза», у компанії зрозуміли, що оновлювати сервери раз на кілька років і постійно їх обслуговувати виходить дорожче, ніж орендувати хмарну інфраструктуру.
Рішення
Вивчивши пропозиції українського хмарного ринку, компанія віддала перевагу GigaCloud. Для початку використовували хмарні віртуальні сервери S-Cloud і розмістили там програму 1С. Згодом IT-інфраструктура збільшувалася, і виникла потреба у її масштабуванні. Знадобилося складніше та гнучкіше технічне рішення із точки зору дискових потреб і процесорних потужностей. Тоді фахівці GigaCloud допомогли перенести всі сервіси клієнта в хмару E-Cloud. Після цього в компанії зрозуміли на ділі, що таке гнучкість та мобільність хмарної інфраструктури.
Результати
Вся інфраструктура «Торгового дому «Долинське» та холдингу «Агропродукт, ЛТД» хмарна. Частина виробничих потужностей розміщена на власному сервері, а всі критично важливі сервіси ― в хмарі GigaCloud.
З хмарою так чи інакше працюють всі співробітники холдингу. Вся їхня робота зав'язана на 1С та M.E.Doc, які «живуть» на хмарних серверах. Це хороша внутрішня оптимізація для бізнесу. Вона економить час і витрати, а завдяки регулярному бекапу страхує ризики втрати даних.
Хмари дають компанії ряд переваг:
- масштабованість;
- катастрофостійкість;
- мобільність;
- керованість;
- можливість адміністрування всіх компаній холдингу в одному місці.
«Ми не прогадали, коли перенесли свою IT-інфраструктуру в хмару GigaCloud. По-перше, у компанії хороше співвідношення ціни та якості. По-друге, наявність технічної підтримки по телефону дозволяє набагато швидше та якісніше вирішувати питання. Служба підтримки ― це те, з чим в першу чергу стикається клієнт. І в деяких моментах саме від неї залежить яке враження залишиться про компанію», ― підкреслює один з IT-фахівців компанії.