Хмара для діджиталізації: як «Львівобленерго» обслуговує клієнтів онлайн

Кейси

19.09.2023

Сотні тисяч клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» отримують необхідні послуги онлайн. А хмара GigaCloud допомогає сайту підприємства працювати 24/7 та захищає від форс-мажорів.

ПрАТ «Львівобленерго» надає послуги з розподілу електричної енергії споживачам міста Львова та області. Підприємство забезпечує електроенергією близько мільйона споживачів.

Головні виклики IT-інфраструктури

«Львівобленерго» постійно удосконалює роботу з клієнтами, розробляючи та впроваджуючи онлайн-сервіси. Пандемія 2020 року та війна ще більше прискорили цей процес.

Обленерго використовує онлайн-канали для обслуговування клієнтів ― сайт, чат-боти, месенджери та інтерактивне голосове меню. За допомогою них клієнти можуть зареєструватися в електронну чергу на відвідування центру обслуговування, дізнатися причини відсутності електроенергії за певною адресою, передати показники лічильника, подати документи на приєднання до електромереж тощо. Попри різноманіття онлайн-каналів, найголовнішим залишається вебсайт.

Для роботи сайту важлива постійна доступність, щоб клієнти могли у будь-який час отримати необхідні їм послуги. До 2020 року сайт розміщувався на традиційному сервері, який знаходився у власному ЦОД. Проте локальна інфраструктура виявилася нестійкою до DDoS-атак та неготовою працювати в режимі 24/7. Також час від часу необхідно було замінювати обладнання, яке виходило з ладу. Фахівці підприємства вирішили вперше спробувати хмарні технології — перенести у хмару сайт та завжди мати гарантовано робочу IT-інфраструктуру.

З власного ЦОД у хмару

«Львівобленерго» є об’єктом критичної інфраструктури, тому вкрай важливо, щоб сервіси, які стосуються взаємодії з клієнтами, розміщувалися на надійному та відмовостійкому майданчику. До хмарного оператора фахівці підприємства висували низку вимог:

  • Керування інформаційною безпекою у хмарі має відповідати вимогам комплексної системи захисту інформації (КСЗІ).
  • Широкий набір додаткових сервісів.
  • Можливість отримати фахові консультації та техпідтримку українською мовою.
  • Оператор повинен мати представництво у Львові.

Всім вимогам відповідає GigaCloud. Хмарний оператор надав замовнику публічну хмарну інфраструктуру з КСЗІ, побудовану на платформі VMware. Фахівці оператора допомагали мігрувати сайт «Львівобленерго» у хмару.

Максимум переваг від гібридної IT-інфраструктури

Вже декілька років сайт «Львівобленерго» та онлайн-сервіси для клієнтів надійно працюють у хмарі GigaCloud. Хмарна інфраструктура доповнила власну локальну інфраструктуру компанії та надала IT-фахівцям «Львівобленерго» низку переваг:

  • гнучка зміна кількості ресурсів;
  • відмовостійкість IT-інфраструктури відповідно до SLA 99,95%;
  • відмова від покупки та модернізації обладнання;
  • оптимізація витрат на IT.

До використання хмари GigaCloud у «Львівобленерго» вже використовували хмари Microsoft Azure, оскільки обраний додаток архітектурно написаний саме під цю інфраструктуру. Виходячи з попереднього досвіду врахували всі особливості, плюси та мінуси, обираючи хмари для розміщення сервісів. Так у компанії ще більше відчули переваги роботи з українським хмарним оператором, адже закордонні провайдери значно програють у швидкості роботи техпідтримки та не мають обслуговування українською. Фактично, усі проблеми доводиться вирішувати самим.

«Наш шлях на зустріч хмарним технологіям почався з GigaCloud, ― говорить Артем Баранець, директор з інформаційних технологій ПрАТ "Львівобленерго". ― Ми вагалися чи варто переносити в хмару такий важливий ресурс як офіційний сайт, адже ми багато років успішно працювали в межах власного ЦОД. Проте бажання зробити IT-інфраструктуру максимально надійною та гнучкою, а також кваліфікована допомога фахівців оператора, перемогли наші побоювання. Зараз ми задоволені, що поклали початок цифрової трансформації нашого підприємства».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!