Хмара для видавництва: як BookChef оптимізує бізнес-процеси

Кейси

Автор: GigaCloud

02.10.2023

Робота сучасного книжкового видавництва має безліч бізнес-процесів, які потрібно чітко пильнувати. Для цього BookChef використовує CRM-систему, яку розміщує у хмарі.

BookChef ― українське видавництво. Портфель налічує понад 450 найменувань, серед яких світові бестселери Ювала Ноя Харарі, Мішель і Барака Обами, Метью Макконагі, Вілла Сміта, Джорджа Орвелла, Чарльза Буковскі, Лю Цисіня тощо. Видає художню, бізнесову, дитячу, навчальну літературу, книги з психології, медицини та дозвілля. BookChef ― книжковий партнер Kyiv International Economic Forum, Форум МСП, U tomorrow Summit, а також постійний учасник «Книжкового Арсеналу», «Форуму видавців», «Зеленої хвилі» тощо.

Видавництво BookChef

Стенд BookChef на одному із книжкових івентів

CRM-система ― ключ до успіху

Взаємодія між співробітниками, авторами, перекладачами та контрагентами, контент, облік продукції, обробка замовлень ― ці та багато інших бізнес-процесів видавництва потребують чіткої систематизації та контролю. Для цього BookChef використовує CRM-систему.

«В цілому мета використання CRM-системи ― це покращення взаємодії з клієнтами, підвищення ефективності бізнес-процесів, збільшення продажів та прибутковості компанії. Це дозволяє надавати кращий сервіс та більш точно реагувати на потреби клієнтів», ― говорить Олександр Кірпічов, генеральний директор видавництва BookChef.

CRM-система завжди розміщувалася у хмарі. Про зручність та переваги цього зрозуміли ще до ковідних років. Підключення до програми із будь-якого місця, масштабування, безпека та швидке виконання задач ― значно оптимізували роботу видавництва.

Довгий час CRM розміщувалася у хмарі українського оператора, якого порадив інтегратор, що займався впровадженням, налаштуванням та підтримкою системи. З часом через потребу подальшого розвитку IT-інфраструктури вирішили змінити постачальника хмарних послуг.

У пошуках швидкості та відмовостійкості

За порадою звернулися, знову ж таки, до інтегратора. Той порекомендував GigaCloud. Вирішальним аргументом на користь саме GigaCloud стали позитивні відгуки компаній, які вже користуються його послугами.

«Ми запитали нашого підрядника по CRM, з якими ще постачальниками хмарних сервісів вони працюють, ― говорить Олександр Кірпічов, генеральний директор видавництва BookChef. ― Домовилися протестувати рішення GigaCloud: порівняли його об'єм ресурсів, пам'ять, процесори з рішенням, яке ми використовували на той час. Нам здалося, що якість роботи та швидкість була кращою, а ще сподобався баланс між якістю та вартістю цього рішення. Тому ми вирішили перейти на хмару GigaCloud».

Окрім швидкості, для фахівців видавництва було важливо, щоб всі IT-системи працювали без збоїв.

GigaCloud надав видавництву публічну хмару на базі VMware. Міграція CRM-системи тривала декілька тижнів. Багато часу зайняв саме етап підготовки, адже потрібно було узгодити всі моменти, розгорнути саме таку конфігурацію хмарної інфраструктури, яка б найкраще підходила для роботи програми, з урахуванням специфіки бізнес-процесів видавництва, щоб на перспективу воно працювало якнайкраще. До процесу міграції були залучені фахівці інтегратора, GigaCloud та BookChef. Міграцію проводили на вихідних, щоб не гальмувати роботу працівників видавництва.

Крім цього GigaCloud надав бекапи для бізнесу ― сервіс BaaS (Backup as a Service). Він дозволяє використовувати репозиторій хмарного оператора для зберігання резервних копій даних видавництва.

Ювал Ной Харарі BookChef

Ювал Ной Харарі зі своїм світовим бестселером, який українською мовою видав BookChef

Оренда замість купівлі

Олександр Кірпічов виділяє такі переваги роботи у хмарі:

  • Самостійна купівля чи оновлення залізного сервера вимагає значних грошових витрат та не зрозуміло як довго цей сервер буде відповідати вимогам компанії під час постійних змін.
  • Розміщувати CRM-систему у хмарі більш надійно, особливо в сучасних умовах, ніж на власному «залізі».
  • Можливість швидко збільшити ресурси хмари, якщо збільшилося навантаження на CRM-систему.
  • Підключення до IT-систем із будь-якого куточка світу та з будь-якого девайсу, де є інтернет.

«Ми задоволені співпрацею з GigaCloud. Служба технічної підтримки швидко відповідає та надає професійну підтримку. Рішення GigaCloud якісні, тому ми їх використовуємо. У майбутньому плануємо інші свої сервіси розмістити у хмарі цього оператора», говорить Олександр Кірпічов, генеральний директор видавництва BookChef.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!