Як підписка на Netflix. CRM Studio пропонує CRM-систему як SaaS-рішення на базі хмари GigaCloud

Кейси

Автор: GigaCloud

28.08.2023

Отримати готову до роботи CRM-систему і оплачувати її як підписку на Netflix. Таку модель використання софту пропонує CRM Studio спільно з GigaCloud. Розповідаємо про особливості та переваги SuiteCRM як SaaS-рішення.

CRM Studio ― один із лідерів з впровадження та налаштування системи SuiteCRM. Фахівці компанії протягом десяти років реалізували понад 200 складних CRM-проєктів у банківському секторі, фінансових і страхових компаніях, медицині, ритейлі, дистрибуції, контакт-центрах, юридичних фірмах тощо. Клієнти компанії знаходяться в Європі, Азії, Австралії та Америці. З 2018 року компанія є партнером GigaCloud.

SuiteCRM ― найпопулярніша open source CRM-система у світі

SuiteCRM ― це багатофункціональна open source система з потужною адміністративною частиною. Вона має вигляд конструктора, тому її можна легко модифікувати під потреби замовника. За своїми можливостями SuiteCRM конкурує з Salesforce, Microsoft Dynamics, Zoho та Sugar CRM. Але через відкритий вихідний код, не має ліцензійних платежів за користувачами. Це дозволяє компаніям економити великі бюджети на використання програми.

Недоліком SuiteCRM є те, що вона, як і інші open source продукти, надається вендором без будь-яких гарантій. Для її впровадження, впевненого використання чи доопрацювання потрібно мати у штаті технічних фахівців, чи користуватися послугами компанії-інтегратора, на кшталт CRM Studio. Фахівці інтегратора інсталюють, налаштовують CRM-систему для клієнта та надають технічну підтримку.

«Ми маємо власний відділ розробки, і за потреби доопрацьовуємо програму, інтегруємо з іншими системами та розробляємо додатковий функціонал», ― говорить Василь Мурашко, засновник CRM Studio.



Варіанти розміщення SuiteCRM

CRM Studio пропонує два варіанти розміщення коробкової версії CRM-системи: на «залізі» клієнта та у хмарах, доступ до яких надають самі клієнти. Якщо у клієнта немає свого обладнання чи хмарної інфраструктури, фахівці CRM Studio пропонують розміщувати систему в хмарі GigaCloud.

«Ми рекомендуємо нашим клієнтам розміщувати SuiteCRM у хмарній інфраструктурі GigaCloud», ― говорить Василь Мурашко, засновник CRM Studio. ― Все через швидку та відмовостійку роботу CRM-системи та можливість оплачувати рахунки за реквізитами. Багато наших клієнтів орендують хмару під CRM за кордоном, і у них така можливість не завжди є».

За словами Василя Мурашко, розміщення на «залізі» потребує наявності у штаті IT-команди, яка його обслуговуватиме, оновлюватиме програмне забезпечення, а у разі виникнення будь-яких проблем, оперативно їх вирішуватиме. Для великих компаній, які мають власні дата-центри та велику IT-команду, розміщення CRM-системи на фізичному майданчику має сенс. Але і для них фізичне обладнання ― не панацея, адже існує низка непередбачуваних ситуацій, коли воно може підвести.

«Один з наших клієнтів розміщував свої критично важливі сервіси на власному обладнанні. Більшість покупок здійснювалася через інтернет-магазин. Одного разу сталося пошкодження диска сервера бази даних, і протягом двох тижнів її відновлювали. За цей час клієнт недоотримав значну суму коштів» ― говорить Василь Мурашко, засновник CRM Studio.

Дрібному та середньому бізнесу краще розміщуватися у хмарі, оскільки фахівці хмарного оператора беруть на себе всі питання пов’язані з хмарною інфраструктурою.

SuiteCRM як SaaS-рішення

Для малих та середніх компаній, яким не потрібна реалізація надскладних бізнес-процесів та безліч інтеграцій з уже існуючими в них інформаційними системами, CRM Studio, маючи понад 10 років досвіду впровадження SuiteCRM в Україні та розробки для неї додаткового функціонала, надаватиме її в тому числі як SaaS-рішення.

Його суть полягає у тому, що інтегратор розміщуватиме вже адаптовану під український ринок CRM-систему SuiteCRM у хмарі GigaCloud і пропонуватиме її своїм клієнтам. Клієнт лише вноситиме абонплату, а оновленням і технічною підтримкою програми займатиметься інтегратор. Це надасть ще більше свободи у використанні CRM. Її адміністративна частина буде доступна клієнтам, кожен зможе обрати та налаштувати модулі системи, які будуть використовуватись, бізнес-процеси, права доступу, аналітику та інше саме так, як їм буде потрібно та зручно.

Василь Мурашко, засновник CRM Studio, виділяє такі переваги хмарної SuiteCRM:

  • Хмарна SuiteCRM постійно розвивається і вдосконалюється, розширюючи список функцій, які необхідні саме українському бізнесу, на відміну від коробкової, яка залишається такою, якою була, без додаткового актуального функціонала та інтеграцій.
  • Користувач оплачуватиме лише один рахунок, а не два: окремо за CRM та за майданчик, на якому вона розміщена.
  • Усі технічні питання по роботі хмарної CRM вирішуються інтегратором. Можна не хвилюватися за обслуговування сервера, оновлення програми, безперебійне живлення та захист від вірусів і злому. Усі ці роботи включені в абонплату та здійснюються цілодобово.
  • Хмарна CRM-система має значно надійніший захист інформації. Дані дублюються на декількох серверах. А GigaCloud регулярно проходить сертифікацію щодо захисту даних.
  • Доступ до хмарної CRM-системи здійснюється цілодобово із будь-якої точки світу, де є інтернет.

«Для бізнесу, який швидко розвивається та якому важлива гнучкість, хмарна CRM-система ― ідеальне рішення, ― говорить Василь Мурашко, засновник CRM Studio. ― У майбутньому ми працюватимемо над розвитком та вдосконаленням SaaS-версії SuiteCRM і впевнені, фахівці GigaCloud нам у цьому допоможуть».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!