Як заробити багато і швидко за партнерською програмою. Кейс аутсорсингової компанії «Беленко-Аудит»

Кейси

Автор: GigaCloud

10.05.2018

«Беленко-Аудит» – один із перших партнерів нашої мережі. Лише за півроку з початку співпраці з GigaCloud підприємець Євген Беленко ввійшов до топ-3 найпродуктивніших партнерів. Ми попросили Євгена розповісти, як йому вдалося швидко досягти значних успіхів у партнерських продажах.

У «Беленко-Аудит» міцна репутація на ринку бухгалтерського аутсорингу. Деякі клієнти працюють із засновником більше 10 років. Більше 80% замовників прийшли за рекомендацією.

У найближчих планах керівництва – розширення портфеля послуг. До аудиту, бухобліку та податкового консалтингу додадуться навчання міжнародних фахівців і хмарні сервіси. Але хмару у компанії «Беленко-Аудит» можна замовити вже й зараз: веб-сторінка нової послуги функціонує понад місяць.

Ідея виділити хмару як самостійний продукт у засновника компанії, Євгенія Беленко, з'явилася після перших успішних продажів за партнерською програмою GigaCloud. Як успішний приватний бухгалтер загорівся продажем хмарних серверів, і чому він хоче перевести в хмару весь український бізнес – розповідаємо в історії партнера «Беленко-Аудит».

1. Знайомство з GigaCloud.

Клієнтам потрібно чесне рішення для захисту даних.

Тут і далі – коментарі Євгена Беленко:

«GigaCloud – не єдині, але основні мої партнери.

Після подій 2014 року бізнес почав побоюватися незаконного вилучення даних. Згодом і у моїх клієнтів з'явилися запити на безпечну платформу під бухгалтерію. Я почав шукати рішення для розміщення 1С, яке дозволило б захистити інформацію і при цьому не суперечило б чинному законодавству. Думки й справді матеріальні! У розпал пошуків мені зателефонував менеджер GigaCloud із пропозицією укласти партнерство.

В теорії я щось знав про хмари. Навіть сам використовував хмарне рішення, подібне до M.E.Doc. Але ніколи не працював на віртуальному сервері... Добре, що дзвінок пролунав напередодні від'їзду у відпустку: у мене був час більше дізнатися про продукт і зрозуміти, чи задовольнить він мої потреби».

Євген вивів чотири вимоги до сервісу, який міг би вирішити проблеми його клієнтів:

  • безпечне розміщення фінансової інформації;
  • унеможливлення доступу третіх осіб;
  • ціна, яка підійшла б малому і середньому бізнесу;
  • зручність використання на аутсорсі.

Хмара в якості платформи для 1С підійшла ідеально.

«Зустріч з GigaCloud відбулася через три тижні після першого діалогу. Я вже вивчив «хмарне» питання, тому був готовий до початку співпраці. Залишилося дізнатися тільки технічні деталі партнерської програми».

Партнерська програма GigaCloud дозволяє отримувати виплати за продаж хмарних серверів. Партнери рівня START (до 3 угод) отримують 50% від суми щомісячної оплати клієнта одноразово, 15% – протягом перших шести місяців і ще 5% – протягом наступних шести. З переходом на наступні рівні – SILVER (4-20) і GOLD (більше 20) – відсоток виплат зростає.

2. Перші продажі.

В хмарі зацікавлені компанії зі стабільними оборотами. А ось стартапери відмовляються від свого щастя.

«Ще до очної зустрічі з вами я поспілкувався з ключовими замовниками. В жодного з них не виникло заперечень з приводу міграції у хмару. Говорили: «Женю, якщо ти вважаєш, що це потрібно, значить потрібно».

Всіх клієнтів Євген перевів в хмару GigaCloud самостійно:

«Я – професіонал в бухобліку. А до самостійного переносу 1С в хмару мені було далеко. І все ж я взявся за справу з величезним завзяттям. Дякую вашій техпідтримці: фахівці супроводжували процес міграції крок за кроком: «Натисніть на цю кнопку. А тепер – ось на ту». Скільки б я ще не дзвонив, на всі питання відповідали терпляче і швидко допомагали їх вирішити».

Після міграції клієнтів, які були відкрито зацікавлені в сервісі, постало питання залучення інших.

«Легко погоджуються на перехід у хмару компанії, які займаються зовнішньоекономічною діяльністю і працюють з нерезидентами, а також бізнес зі стабільними оборотами. У цієї категорії клієнтів навіть не виникає питань, що це і для чого воно потрібно. Вони турбуються питаннями безпеки.

Хоча я й не зустрічав нікого, хто ставився б до хмари негативно. Основне заперечення, з яким доводиться мати справу, – аргумент «ми тільки відкрилися, ось скоро розкрутимося і переїдемо». Його часто можна почути від стартаперів та молодих підприємців, що вперше запускають якийсь бізнес. Вони не розуміють, яку величезну допомогу хмара надає вже на початкових етапах».

Крім надійного зберігання інформації (що важливо для бухгалтерії) хмарні сервери дозволяють істотно зекономити на етапі запуску бізнесу. Розміщуючи інфраструктуру у хмарі, компанія відмовляється від закупівлі обладнання, облаштування серверної, плати за електрику та найму в штат системного адміністратора.

Євген переконаний: українським підприємцям не вистачає знань у сфері IT-новинок.

«Вчить гіркий досвід. Один з моїх замовників спочатку відмовився від пропозиції («Навіщо мені, Женю, все це треба»). А буквально два тижні тому зловив серйозний вірус. Частину інформації відновити так і не вдалося. Тепер клієнт готовий до переходу – і мені шкода, що він прийшов до хмари такою ціною».

3. Результати роботи за партнерською програмою.

Створення лендингу під послуги. Хмара врятує бізнес.

Зараз Євген активно просуває майданчик, на якому рекламує сервери GigaCloud. До сьогодні він працював тільки з продажем платформи під 1С, але готовий популяризувати хмару і як інструмент для вирішення інших бізнес-завдань.

«Хочу займатися хмарами в першу чергу тому, що відчув їх переваги для свого бізнесу. Зрозумів, як вони працюють, які зручні, які безпечні. Побачив, що GigaCloud робить саме те, що обіцяє, відчув надійних партнерів».

На розробку посадкової сторінки під послугу пішов місяць. Євген втілив ідею в життя виключно за кошти, які заробив в рамках партнерської програми GigaCloud.

«Я буду розвивати хмарний напрямок нарівні зі своїм профільним. Створення сайту – це лише перший крок. Хмара дійсно може вберегти бізнес від несанкціонованих відвідувань. А ще я хочу, щоб якомога більше підприємців знало про хмарні технології все: про їх функціональність, універсальність і якість».

4. Бізнес-факти про підприємця Євгенія Беленко.

1. Прийшов у бухгалтерську справу через кухню.

«Звучить смішно, але спершу я закінчив кулінарне училище. Працював кухарем в досить іменитих ресторанах. Але я не любив готувати. І коли трапилася можливість навчитися бухобліку, з радістю схопився за пропозицію.

Справа була в 90-ті, за часів масового створення кооперативів. Один мій знайомий записався на курси бухгалтерів, щоб керувати власним. З особистих причин він не зміг почати навчання – і запропонував мені своє, вже оплачене, місце. Так я і знайшов улюблену справу».

2. Ще у школі знав, що матиме свій бізнес.

«90-ті для нашої сім'ї видалися важкими: щоб врятувати становище, я постійно знаходив підробіток. Скільки себе пам'ятаю – завжди хотів відкрити бізнес, ще зі шкільних років. Досить успішно займався мережевим маркетингом. Потім пройшов шлях від спеціаліста-аудитора до начальника відділу з обліку в аудиторській фірмі «Главбух».

На той час у мене вже сформувався свій погляд на бізнес, з'явилося кілька напрацювань. Я зважився відкрити власну справу.

Не можу сказати, що було складно – було цікаво. Я не дозволяв навіть припущень, що у мене не вийде. Думки ж матеріальні: ти завжди отримуєш те, до чого прагнеш. Зараз я усвідомлюю, що все життя крок за кроком йшов до створення «Беленко-Аудит». Моя мрія не залишала мене ніколи, де б я не працював».

3. Не допускає жалю.

«Я не хотів би нічого виправляти в моєму минулому. Це мій шлях: я його пройшов, він мені подобається, я не бачу себе у чомусь іншому. Можливо, в якихось моментах я працював би з більшим завзяттям, але загальний підхід не відрізнявся б. Єдине, про що я шкодую – що в добі лише 24 години! Додати ще стільки ж, і я точно встигав би все, що хочеться встигнути! :) ».

4. Постійно навчається.

«Вільний час намагаюся присвячувати саморозвитку. Щорічно проходжу нові тренінги, не менше двох разів на місяць відвідую профільні заходи. Нещодавно отримав диплом з внутрішнього аудиту та фінансової звітності від International Association of Accounting Professionals (IAAP) – він визнається більше, ніж в 90 країнах світу. Асоціація ліцензована комітетом з контролю якості при уряді Великобританії OFQUAL (Office of Qualifications and Examinations Regulation). Наразі я продовжую навчання в цій організації в галузі міжнародного податкового планування».

5. Не піддається на маніпуляції.

«Новий етап моєї самоосвіти – це курси з покращення комунікації. У 2016-2017 роках я пройшов відразу кілька, присвячених вирішенню конфліктів в бізнесі, протистоянню маніпуляціям, переговорам і ораторському мистецтву. Останні – під керівництвом відомих тренерів Юрія Борисова, Олени Берещук і Артема Монастирного.

Завдяки навичкам розпізнавання маніпуляцій я вловлюю, коли співрозмовник коливається або нещирий зі мною. Не можу сказати, що раніше я відчував труднощі у спілкуванні, але засвоєні навички набагато спрощують переговори».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!