Мультиклауд як краще рішення: кейс корпорації MIRS

Кейси

Автор: Денис Маракін

30.08.2019

Корпорація MIRS — лідер українського ринку дистрибуції побутової техніки, посуду, обладнання та аксесуарів HoReCa. Компанія працює з багатьма мережами побутової техніки, популярними мережами ресторанів і готелів. У 2015 році MIRS почали тестувати різні хмарні рішення і вивчати ринок, а в 2017-му частково перейшли в хмари.

Ми поговорили з IT-директором компанії Віталієм Стратинським про те, як MIRS використовує хмарні технології та чому одночасно працювати з різними хмарними операторами — найкраще рішення.

Крок №1: Розширення інфраструктури

MIRS працює на ринку з 1992 року. Наш головний офіс і дата-центр знаходяться в Одесі. Також є офіси в Києві, Харкові, Дніпрі та Львові.

Наше керівництво ніколи не економило на IT-інфраструктурі. У 2013-му, коли я прийшов в компанію, ми витратили значну суму на оновлення дата-центру.

Крок №2: Пошук оптимізації витрат

У 2014 році прийшла криза. Нам довелося скорочувати штат співробітників по всій країні. Тоді ми вперше задумалися про способи економії та хмарні технології. У той час «хмари» ще не користувалися попитом, багато хто навіть не знав про такі сервіси.

Ми почали з бізнес-аккаунта Google для простих завдань. У 2017-му знову виникло питання оновлення інфраструктури, оскільки нашому «залізу» було майже п’ять років. Я порахував цифри і зрозумів, що набагато вигідніше й ефективніше працювати з хмарними сервісами, ніж регулярно ховати в «залізі» величезні кошти і збільшувати кількість системних адміністраторів. Наш IT-відділ тоді вже виріс до 12 співробітників.

Крок №3: Тестування та інтеграція хмарних сервісів

Вивчивши пропозиції українського хмарного ринку, ми вирішили попрацювати одночасно з трьома провайдерами: UCloud, DeNovo і GigaCloud. В рамках тестування наша команда розносила дані в хмари різних операторів.

У цих провайдерів ми орендували віртуальні сервери, перенесли в хмари всі сервіси по веб-розробці. Крім складів, у корпорації MIRS є дві мережі роздрібної торгівлі посудом. Всю нашу 1С ми теж перенесли в хмари.

Крок №4: Результат

Ми швидко переконалися в тому, що хмарні сервіси — це ефективно та надійно. Замість збільшення потужності нашого дата-центру і витрат великої кількості людино-годин, ми заощадили гроші та час. При цьому оптимізували всі наші процеси.

Для корпорації MIRS робота в хмарах — це:
- суттєва економія коштів;
- перехід від CAPEX до OPEX-моделі;
- масштабованість інфраструктури;
- відмовостійкість;
- більш ефективний розподіл часу і завдань IT-відділу.

Сьогодні 40% нашої інфраструктури зберігається в хмарі. Решту ми все ще тримаємо в своєму дата-центрі, але задумуємось про більш масштабний перехід. Наш IT-відділ вже працює над проектом більш глибокого впровадження хмарних сервісів в бізнес-процеси компанії.

Коментар провайдера

Олександр Лебідь
Pre-sale інженер GigaCloud

Проект MIRS складався з двох основних етапів: міграція віртуальних машин з хмари іншого провайдера і приведення обсягу ресурсів до необхідного для нормальної роботи сервісів клієнта. Багатий досвід подібних проектів і лояльність фахівців клієнта дозволили нам мігрувати віртуальні машини в найкоротші терміни. Перерви у наданні сервісів були мінімальними, ми швидко визначилися з обсягом необхідних ресурсів. Все це істотно підвищило ефективність використання клієнтом хмарних ресурсів.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!