Від хакерської атаки до хмари. Як ми врятували клієнта JANUARY.UA за 24 години

Кейси

24.07.2023

Як одна хакерська атака може паралізувати роботу компанії, а одне швидко прийняте правильне рішення ― виправити ситуацію. Розповідаємо, як хмара GigaCloud відновила роботу поштового сервера.

JANUARY.UA ― партнер GigaCloud. Це провідна компанія в Україні по інтеграції IT-рішень для бізнесу та автоматизації підприємств. Займається впровадженням та підтримкою управлінського, бухгалтерського та фінансового обліку, корпоративного документообігу, виробництва на базі ERP-систем, CRM-рішень тощо.

Серед клієнтів ― НАК «Нафтогаз України», АВК, LG Electronics, «Молочний Альянс», Biofarma та інші.

Якщо потрібен швидкий порятунок — допоможе тільки хмара

До JANUARY.UA звернувся один з клієнтів, який зіткнувся з хакерською атакою на сервер, на якому розміщувалася корпоративна пошта. Назву компанії ми не можемо вказувати з міркувань безпеки. І без того непросту ситуацію ускладнював той момент, що бізнес не робив бекапи поштового сервісу, оскільки він був дуже великий. Корпоративна пошта ― один з ключових інструментів роботи компанії, адже через неї відбувалася комунікація між працівниками та з клієнтами.

Оскільки пошту та всі дані неможливо було відновити, а підприємству необхідно було продовжувати працювати, фахівці JANUARY.UA вирішили розгорнути новий поштовий сервер у хмарі. За допомогою звернулися до GigaCloud.

Повне відновлення роботи бізнесу за 24 години

Фахівці GigaCloud швидко налаштували для клієнта JANUARY.UA публічну хмарну інфраструктуру на OpenStack. У ній розгорнули поштовий сервер Zimbra та доналаштували його: створили необхідну кількість поштових скриньок, встановили спам-фільтри тощо.

З моменту звернення JANUARY.UA до GigaCloud та до запуску поштового сервісу минув один день. З того часу клієнт повністю відновив роботу та працює з новим сервісом. Він зручний у використанні, підключатися до нього можна із будь-якого пристрою, де є інтернет.

«Я вдячна фахівцям GigaCloud, що вони оперативно відреагували на наш запит та запропонували нашому клієнту дуже хорошу альтернативу їхньому поштовому серверу, ― говорить Анна Дзиганська, керівник проєктів JANUARY.UA. ― Зазначу, що фахівці оператора не просто надали хмарну інфраструктуру та розгорнули у ній пошту, а й допомогли з її налаштуванням, постійно комунікували з нами, тому підтримка дійсно відчувалася».


Переваги, які надає хмара

Розміщення у хмарі надало клієнту JANUARY.UA декілька переваг:

  • Хмару можна швидко масштабувати, а також плавно нарощувати кількість користувачів та функціонал Zimbra.
  • За відсутності електропостачання чи інтернету, можна з будь-якого девайса зайти на поштовий домен компанії та користуватися ним навіть якщо немає доступу до поштової програми.
  • Цілодобова технічна підтримка від GigaCloud 24/7.

«Це наш перший спільний проєкт із GigaCloud як з інфраструктурним партнером, і тепер я чітко зрозуміла всі переваги від такого формату співпраці», ― говорить Анна Дзиганська, керівник проєктів JANUARY.UA. ― Впевнена у майбутньому в нас буде ще більше успішних спільних кейсів».

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!