Дайджест хмарних новин: травень

Новини компанії

Автор: GigaCloud

05.06.2019

Mitsubishi Electric і HERE готують хмарну систему попередження про ДТП, ми в тестовому режимі запускаємо кластер контейнерної віртуалізації Kubernetes, в той час як в Яндекс випадково видаляють віртуальні машини своїх клієнтів. Ці та інші новини травня — в останньому дайджесті цієї весни!

Mitsubishi Electric і HERE попереджатимуть про аварії

Mitsubishi Electric і HERE Technologies випробували нову технологію Lane Hazard Warning, яка дозволить водіям транспортних засобів попереджати одне одного про небезпеку на дорозі. У Lane Hazard Warning використовуються бортові датчики автомобіля, технологія точного позиціонування Mitsubishi Electric, а також хмарна платформа визначення місця розташування HERE Open Location. Коли датчики виявляють зміни умов руху на дорозі — автомобільні аварії, затори або ремонт — в режимі реального часу, за допомогою хмари, передають цю інформацію іншим транспортним засобам, що наближаються до тієї ж зони.

«Разом з HERE Technologies ми розробили нову технологію, яка дасть водіям кілька додаткових секунд на підготовку до потенційної небезпеки на дорозі», — каже Хіроші Оніші, виконавчий директор і президент групи автомобільного устаткування в Mitsubishi Electric.

Тестування послуги вже завершили в Японії та Каліфорнії. Зараз компанії готові пропонувати автовиробникам готові рішення та інтеграцію з їхніми продуктами.

Яндекс випадково видалив віртуальні машини клієнтів

16 травня працівники сервісу «Яндекс.хмари» випадково видалили частину віртуальних клієнтських машин, розгорнутих в хмарі. Це сталося під час запланованих технічних робіт. Компанія втратила 0,77% всіх віртуальних машин і boot-дисків із зони ru-central1-c. Користувачі, які зробили бекапи дисків, змогли відновити свої дані.

Яндекс визнали помилку і пообіцяли своїм клієнтам компенсувати збитки. Кожному постраждалому запропонували знижку на купівлю та використання будь-яких сервісів «Яндекс.хмари».

Яндекс — не єдина компанія, яка випадково стирала ВМ своїх клієнтів. Так, в 2017 році, працівник хмарного провайдера Amazon Web Services помилково видалив велику кількість машин, в результаті чого тисячі популярних додатків, зокрема, Slack і Quora, були недоступні протягом кількох годин.

Хмарний сервіс «Диск-О» від Mail.ru

Mail.ru Group виходить на міжнародний ринок зі своїм хмарним сервісом «Диск-О». Це додаток для Windows і macOS, завдання якого — об’єднати підключені хмарні сховища (Dropbox, Google Drive, Box і т.п.) в одну систему. Тепер користувач може легко отримати доступ до файлів та розпочати роботу з ними відразу ж після підключення сховищ, подібно до того, якби вони зберігалися на комп’ютері.

В Mail.ru Group стверджують, що сервіс майже не має конкурентів. У світі існує лише три схожих продукти: Expondrive, NetDrive і WebDrive. Компанія запускатиме сервіс в США, Великобританії, Китаї, Туреччині, Іспанії, Франції, Німеччині та Індії. В кінці 2017 року сервіс «Диск-О» був запущений в Росії, і за рік набрав мільйон користувачів.

Кластер контейнерної віртуалізації Kubernetes у хмарі GigaCloud

29 травня ми першими в Україні запустили в хмарі кластер контейнерної віртуалізації Kubernetes — сучасній платформі для управління контейнеризованими додатками та сервісами. На даний момент послуга проходить етап бета-тестування. Запрошуємо всіх бажаючих приєднатися до тесту, це можна зробити за посиланням.

Контейнери — це новий рівень віртуалізації інфраструктури. Всі переваги хмари — резервованість, безперебійність роботи, масштабованість, автоматичне керування — стають доступними для окремо запущенного в контейнері додатку. За допомогою системи Kubernetes буде можливим автоматичне створення та видалення контейнерів, масштабування інфраструктури, спираючись на вимоги клієнтів.

Тестування послуги буде корисним розробникам додатків, хостерам, тим, хто цікавиться останніми трендами діджиталізації та побудовою мікросервісів.

Перша в світі хмарна піцерія в Китаї

Мережа піцерій Dodo Pizza відкрила свою «хмарну філію» в китайському місті Ханчжоу. Піцерія функціонує на базі власної технологічної веб-платформи Dodo IS в хмарі Microsoft Azure.

Платформа Dodo IS організована як веб-сайт, партнери-франчайзи працюють з нею, як з SaaS-сервісом. Вона дозволяє ефективно управляти роботою закладу, що особливо корисно в години пік. Клієнти можуть замовити піцу та заплатити за неї через мобільний додаток WeChat.

«Ми шукали найкраще рішення з точки зору надійності, якості та зручності в обслуговуванні. Традиційні сервери вже не задовольняли наші потреби. Тому хмара стала логічним продовженням розвитку», — зізнаються в Dodo Pizza. До кінця 2019 року в Китаї планується відкриття ще кількох аналогічних піцерій.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!