Діджиталізація має стати стратегічним напрямком для всього світового ритейлу

Новини компанії

Автор: GigaCloud

07.10.2020

Десятиліттями успіх магазину залежав, в першу чергу, від місця його розташування. Сьогодні на впізнаваність та продажі впливає безліч факторів ― омніканальність, мобільні додатки, CRM-та ERP-системи, штучний інтелект. Антон Хвастунов, директор із розвитку бізнесу GigaGroup та співвласник GigaCloud, впевнений, що сучасний технологічний ритейл тісно пов’язаний з хмарними технологіями. У новому випуску на YouTube-каналі GigaCloud About ведучі обговорили тему актуальності цифрової трансформації бізнесу на прикладі компанії Intertop, яка реалізувала свої задачі завдяки екосистемному підходу, трансформувала бізнес та змінила бізнес-модель.

«Ми будуємо себе як Fashion-технологічну платформу, ― каже Олексій Сапунков, Chief Digital Officer Intertop. ― Набираємо максимальну кількість IT-фахівців для розробки різних продуктів. Працюємо за методологією Scrum, і тому можна сміливо сказати, що ми ― технологічна компанія».

«З 2014 року ми розвиваємо омніканальність. Вона дає нам можливість бути з клієнтами, де б вони не знаходились ― магазини Intertop є у Facebook, Instagram, у мобільному додатку, в адаптивній версії сайту. Таким чином ми стаємо ближче до клієнта і робимо все можливо, щоб він купив саме у нас, ― продовжує Олексій. ― Ми давно відстежили тенденцію, що наші клієнти все більше мігрують онлайн. Але вони не готові повністю відмовитись від шопінгу в магазинах ― примірка і фізичне відчуття, що це твоя річ, все ще важливі для більшості. Тому ми вирішили об’єднати всі канали продажів».

Компанія Intertop використовує цифрові та хмарні технології не лише у маркетингу та продажах. «Раніше у нас була фізична інфраструктура, але ми від неї відмовилися. Ми категорично за хмарні рішення, оскільки вони надають гнучкість у продуктивності та швидку конфігурацію. Ти платиш тільки за ті ресурси, якими користуєшся. Наприклад, на “Чорну п'ятницю” ми змогли розширити ресурси автоматично, а не налаштовували додаткові сервери, як робили це раніше. Наші розробники займалися більше тюнінгом коду. Всі критичні сервіси у нас живуть в Amazon Web Services. Ми використовуємо опцію з autoscaling, тобто інфраструктура розширюється, коли у нас зростає навантаження і зменшується, коли навантаження падає і для цього не потрібен додатковий ресурс інженера для налаштування нових серверів. Так само ряд серверів ми замінили на сервіси, дешевші в обслуговуванні. В Україні ми використовуємо GigaCloud. Це хороший провайдер, який за дуже адекватну ціну дає підтримку 24/7, хороший SLA (Service Level Agreement) і виділеного персонального менеджера з яким ми працюємо», ― резюмує Олексій Сапунков.



Про YouTube-канал GigaCloud About
Канал створений у вересні 2019 року хмарним оператором GigaCloud. На каналі в доступній формі розповідається про хмарні технології, про те, як вони впливають на бізнес, проводяться регулярні інтерв'ю з експертами у сфері IT.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!