Діджиталізація має стати стратегічним напрямком для всього світового ритейлу

Новини компанії

Автор: GigaCloud

07.10.2020

Десятиліттями успіх магазину залежав, в першу чергу, від місця його розташування. Сьогодні на впізнаваність та продажі впливає безліч факторів ― омніканальність, мобільні додатки, CRM-та ERP-системи, штучний інтелект. Антон Хвастунов, директор із розвитку бізнесу GigaGroup та співвласник GigaCloud, впевнений, що сучасний технологічний ритейл тісно пов’язаний з хмарними технологіями. У новому випуску на YouTube-каналі GigaCloud About ведучі обговорили тему актуальності цифрової трансформації бізнесу на прикладі компанії Intertop, яка реалізувала свої задачі завдяки екосистемному підходу, трансформувала бізнес та змінила бізнес-модель.

«Ми будуємо себе як Fashion-технологічну платформу, ― каже Олексій Сапунков, Chief Digital Officer Intertop. ― Набираємо максимальну кількість IT-фахівців для розробки різних продуктів. Працюємо за методологією Scrum, і тому можна сміливо сказати, що ми ― технологічна компанія».

«З 2014 року ми розвиваємо омніканальність. Вона дає нам можливість бути з клієнтами, де б вони не знаходились ― магазини Intertop є у Facebook, Instagram, у мобільному додатку, в адаптивній версії сайту. Таким чином ми стаємо ближче до клієнта і робимо все можливо, щоб він купив саме у нас, ― продовжує Олексій. ― Ми давно відстежили тенденцію, що наші клієнти все більше мігрують онлайн. Але вони не готові повністю відмовитись від шопінгу в магазинах ― примірка і фізичне відчуття, що це твоя річ, все ще важливі для більшості. Тому ми вирішили об’єднати всі канали продажів».

Компанія Intertop використовує цифрові та хмарні технології не лише у маркетингу та продажах. «Стратегія бізнесу має бути заточена на хмарні рішення. Хмарні технології дозволяють бізнесу бути гнучким та швидко масштабуватись, особливо у моменти пікових навантажень на сайт та мобільний додаток, під час “чорних п’ятниць” чи розпродажів. Ми розуміємо, що хмарна інфраструктура масштабується набагато швидше, ніж традиційна. Нам не потрібно купувати додаткові сервери, налаштовувати їх та обслуговувати. Якщо нам треба буде зменшити технічні ресурси, ми просто скажемо про це хмарному оператору, ― резюмує Олексій Сапунков.

Про YouTube-канал GigaCloud About
Канал створений у вересні 2019 року хмарним оператором GigaCloud. На каналі в доступній формі розповідається про хмарні технології, про те, як вони впливають на бізнес, проводяться регулярні інтерв'ю з експертами у сфері IT.

subscribe

Підписатись на новини

Залиште свій Email, и будьте завжди в курсі свіжих новин!