IT у хмарі: секретний інгредієнт у «формулі успіху» компанії. Фотозвіт
22.09.2017
ЧИТАТЬ НА РУССКОМ
Сезон ділових заходів – у розпалі. 21 вересня команда GigaCloud установила міні-рекорд і взяла участь одночасно у двох заходах – форумі BIT та семінарі «Формулі Компанії», який організував партнер Бітрікс 24 – ITUA.
«Формула Компанії» – всеукраїнська серія бізнес-семінарів. Цього разу, в Києві, ми вперше долучилися до заходу, щоб розповісти про «секрети успіху» бізнесу з точки зору IT. Програма, із чітким прицілом на пошук ефективних рішень в управлінні, маркетингу, продажах та IT-сервісах видалася насиченою. У четвер у гранд-холлі готелю «Хрещатик» зібралося близько 400 слухачів та 11 спікерів від компаній Бітрікс 24, ITUA, Netpeak, Templatemonster, Web Promo Experts, Ardens Group, Uamaster.
Експертом від GigaCloud виступив керівник партнерського відділу – Любомир Дорошенко, – який зробив доповідь на тему «Старт, розвиток, модернізація: як хмара допомагає бізнесу на кожному етапі».
Коротко про головне з доповіді:
1. На кожному етапі розвитку компанії постають важливі IT-завдання.
Якщо говоримо про старт – це потреба швидко отримати готову IT-інфраструктуру з можливістю легко, за потребою, зменшувати чи збільшувати обсяг ресурсів, що використовуються. Важливою є й економія як на вартості інфраструктури (розумні, оптимізовані інвестиції), так і на кваліфікованому штаті, який буде її підтримувати.
На етапі розвитку критичним стає пошук відмовостійкого, масштабованого IT-рішення. Етап модернізації – час, коли компанії з традиційною моделлю IT (власне обладнання) необхідно замінити застаріле «залізо»: воно виходить з ладу або не підтримує нове програмне забезпечення.
Як це відбувається? Теорію посилили практикою і коротко розповіли про історії міграції у хмару клієнтів GigaCloud – «Великої Кишені», MOYO та транспортної компанії SAT.
2. Хмарна інфраструктура стає ключем до розв’язання усіх трьох завдань.
Гнучка хмарна модель IT – саме те, що потрібно на кожному з трьох етапів існування бізнесу. По-перше, інфраструктура надається в оренду, із планованими операційними, а не капітальними витратами. По-друге, її підтримкою займаються спеціалісти з боку хмарного провайдера.
Хмару можна використовувати як середовище для окремих сервісів – наприклад, розмістити в ній CRM чи ERP-систему або налаштувати хостинг під онлайн-ресурс для нової послуги. Так само, хмара може стати платформою для повноцінної інфраструктури.
3. S-Cloud: сервіс для старту бізнесу, і для «зрілих» SMB-компаній.
S-Cloud – хмарні сервери в оренду – допомагають впоратися з питаннями, які, окремо чи цілим комплексом, постають перед власниками компаній:
- Де розмістити сайт та забезпечити постійний доступ до нього?
- Як синхронізувати роботу співробітників – офісних та віддалених?
- Як забезпечити доступ до робочих та клієнтських даних у будь-який час, з будь-якої точки світу?
- Як захистити дані бізнесу: від фізичного вилучення, атак?
- Як зекономити на IT: заміні обладнання, кваліфікації співробітників, але при цьому – не у збиток бізнесу?
«Формулу Компанії» відвідали власники бізнесу, спеціалісти з продажів та маркетингу.
Наш фотозвіт – нижче:
Початок заходу: ми «заряджені» та готові до роботи.
Поки Любомир налаштовується на виступ, керівник відділу SBM-продажів Дмитро підтримує його та, як завжди, додає позитиву.
Питання (ніякої риторики, тільки конкретика) відеомаркетингу для компанії – від Анни Арденс з Ardens Group.
І трохи корисного читання для кожного учасника заходу:
Доповідь за доповіддю, нашпиговані цінністю для кожного – є про що замислитися)
А ось і Андрій Смаль, СЕО ITUA, із доповіддю: «ТОП-10 помилок при інтеграції CRM і чому автоматизація хаосу призводить до автоматизованого хаосу».
Тим часом, СЕО GigaCloud Артем Коханевич, як справжній Фігаро, встиг виступити з доповіддю на форумі BIT та відвідати «Формулу Компанії».
Кажете, що GigaCloud виступатиме з хвилини на хвилину?
Саме так. І говорити будемо тільки про важливе:
Опісля – буде час поспілкуватися з відвідувачами та спікерами (Максим Панасенко, Netpeak).
Як то кажуть, That's all, folks! І до нових зустрічей.